כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"איילת מה קרה לך?"

מול ביתה של שקד: 'מאהל ההתנתקות הכתום'

למרות שהיא ממשיכה במגעים לממשלת השינוי, היום ב'ציונות הדתית' הודיעו כי יוקם אוהל בצבעי כתום, הצבע של המפגינים נגד גירוש גוש קטיף, מול ביתה של בכירת 'ימינה', כשהמטרה לייצר משוואה בין המדיניות של ראש הממשלה שרון לשקד | משתתפי המאהל: "איילת אל תתנתקי מהימין"

מול ביתה של שקד: 'מאהל ההתנתקות הכתום'
המחאה מול ביתה של שקד צילום: באדיבות המצלם

רגע לפני שהיא חותמת על הסכם קואליציוני, היום (שלישי) מפלגת 'הציונות הדתית' הכריזה כי תקים מול ביתה של חברת הכנסת איילת שקד, בכירת 'ימינה', אוהל מחאה בצבע כתום.

האוהל, שהוכרז כ'מאהל ההתנתקות הכתום', ימותג בצבע כתום, שמזוהה עם מפגיני נגד גירוש גוש קטיף, כאשר המטרה היא לייצר משוואה בין ההליכה של שקד ומפלגתה לממשלת השינוי, לבין ההתנתקות שביצע אריאל שרון.

בנוסף למאהל, 'הציונות הדתית' החלה להפיץ ברשתות החברתיות סרטונים שבהם שקד נואמת על ההתנתקות מגוש קטיף, ולאחריו בקמפיין מופיע: "איילת מה קרה לך? אל תתנתקי מהימין!"

"מאז אריאל שרון לא היה בימין מי שמכר את הערכים והאידיאולוגיה כמו בנט ושקד", לפי המארגנים זה המסר שילווה במאה למטעם 'הציונות הדתית', ועוד המשיכו להדגיש: "איילת אל תתנתקי מהימין".

משתתפי המאהל צפויים להזכיר כי נכנסה לפוליטיקה בעקבות ההונאה של שרון ואת דבריה בעת שעמדה בראשות ימינה בסבב ב': "אנשים שנחזו להיות אנשי ימין הפנו את עורפם".

אל המאהל צפויים להגיע לאורך כל תקופת פעילותו אלפים ממצביעי ימינה, בני נוער מכל רחבי הארץ, תושבי יהודה ושומרון ואזרחים נוספים שיזעקו אל מול ביתה של ח"כ שקד על הסכנות וההשלכות של התנתקות ימינה מערכיה ומכירת ארץ ישראל לשלטון השמאל ותומכי הטרור.

איילת שקד אריאל שרון תוכנית ההתנתקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד