כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תוצאות ההסתה

"מסריחים": כך התקבלו החרדים בטיסה לישראל

גברת שטעתה לחשוב שחרדי עקף אותה בתור העלייה למטוס, החלה להטיח לעברו מילות הסתה קשות נגד החרדים. "אתם, כל החרדים, פשוט מסריחים" | חרדי נוסף מבלגיה חווה אירוע שנאה בתוך המטוס

"מסריחים": כך התקבלו החרדים בטיסה לישראל
בחורי ישיבה בנתב"ג צילום: נתי שוחט, פלאש 90

אתמול (שני) המריא מטוס מנתב"ג לבלגיה, כשבין נוסעיו נמצאים מספר גדול של חרדים. בתור לפני כבש המטוס, היו שני תורים, אחד למחלקת עסקים והשני למחלקת תיירים. תושב חרדי מאנטוורפן, חסיד בעלזא, שרכש מקום במחלקת עסקים נעמד בתור למחלקת עסקים, אך לאישה חילונית שעמדה בתור השני נדמה היה שהוא עוקף אותה והיא החלה לצעוק עליו: "החרדים המסריחים האלה". החרדי הסביר שהוא עומד בתור אחר, אך האישה לא התנצלה על טעותה, רק המשיכה לצעוק: "אתם, כל החרדים, פשוט מסריחים".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפר אחד הנוסעים על מקרה נוסף שהתרחש במהלך הטיסה: "נוסע נוסף, גם תושב חרדי מבלגיה, עלה למטוס וניגש למקומו. ליד המושב שלו ישב חילוני, וכמנהג העולם אמר לשכנו 'שלום'. אך התגובה של השכן היממה אותו: "הוא הכניס שתי אצבעות לשתי אוזניו, ובעיניים רושפות שנאה סימן לחסיד שישב לצידו שהוא לא מעוניין לדבר איתו".

החסידים שהגיעו מבלגיה, והיו נוכחים לאירועים במהלך הטיסה, התבטאו בכאב בלתי נסתר: "נותר רק לתהות, מדוע כאשר חרדי מבקש בנימוס מאישה לשנות את מקומה במטוס, קמה זעקה תקשורתית, ואילו כאשר אזרחים חרדים תמימים מאירופה, מקבלים במטוסים השבים מישראל יחס סמי-אנטישמי - יש דממה תקשורתית?!".

בלגיה הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד