כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"גט כריתות"

בכיר חרדי: לעולם לא נהיה עוד בשותפות עם הציונות הדתית

בעוד ליצמן היחיד שאופטימי ובטוח שממשלת הזדון לא תוקם, יש מי שכבר משלים עם רוע הגזירה ומפזר איומים לאוויר בדמות גט כריתות לשיתוף פעולה עתידי עם הציונות הדתית

בכיר חרדי: לעולם לא נהיה עוד בשותפות עם הציונות הדתית
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

הזעם החרדי על נציגי 'הציונות הדתית' מגיע לשיא, בתווך קרב על מנהיגות המגזר הדתי לאומי, בין בצלאל סמוטריץ׳ לנפתלי בנט שעובר צד בשביל לזכות תפקיד ראש הממשלה. בכירים חרדים כבר מבהירים כי לא ישתפו פעולה יותר עם מפלגות הציונות הדתית.

בימים האחרונים מחפשים בגוש השינוי את אנשי מועצת יש"ע ודמויות המפתח בציונות הדתית שיפעלו נגד נציגי 'ימינה', שנותנים יד לממשלה שתפגע בכל קודשי ישראל, אך קולם לא נשמע.

במערכת הפוליטית מעריכים כי גם בצלאל סמוטריץ׳ נהנה מכך שבנט הולך למהלך של ממשלת השינוי, שכן בנט יאבד את תומכיו מהציונות הדתית שיעברו מן הסתם לסמוטריץ׳, שעשוי להפוך למנהיג הבלתי מעורר של הציונות הדתית.

בכיר חרדי אומר היום ל'בחדרי חרדים': "בכירי הציונות הדתית, על מועצת יש"ע, על רבניה ואנשיה נתנו גט כריתות לציבור החרדי" והבהיר: "לעולם לא נהיה עוד בשותפות עם הציונות הדתית".

עוד טען אותו בכיר חרדי במערכת הפוליטית כי "כל החיבור הפוליטי במחנה השינוי היה למנוע מהחרדים ללכת על השמאל, ולהשאיר אותנו בחוץ, היריבות של השמאל - זה הציונות הדתית". לדבריו, "הם הלכו עם השמאל והשאירו את בחרדים והליכוד בחוץ והם שולטים בכל הסיפור".

אותו בכיר קרא לאנשי הציונות הדתית שלא לנסות לגייס את תמיכתם השקטה של החרדים, "עכשיו בלי לגמגם הם ישלחו לנו הודעות שלא יפגעו בנושאי הדת", כשהוא מעלה חשש מחוליה חלשה במפלגות החרדיות, "בטוח שהם ימצאו שניים שלושה חרדים שיימנעו בכדי לסחרור בהם - אבל לא נסלח להם".

המפלגות החרדיות הציונות הדתית נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד חברי הכנסת החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד