י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
בדרך לאדמו"ר

החסיד ספג אמירות אנטישמיות קשות מהעובד הגרמני

עובד גרמני בשדה התעופה באמסטרדם הטיח בבחור חסידי: "תסתכל לי בעיניים. אני גרמני ואנחנו לא מסתדרים כבר הרבה הזמן". האנטישמיות הגיעה לאחר שבסיבת נסיעתו לבלגיה השיב הבחור כי הוא נוסע לרגל חג דתי

החסיד ספג אמירות אנטישמיות קשות מהעובד הגרמני
אילוסטרציה צילום: unsplash

בחור חסידי שנסע מלונדון לאנטוורפן, ועבר דרך שדה התעופה באמסטרדם הולנד ספג קריאות אנטישמיות מצד עובד בשדה התעופה, ממוצא גרמני.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבחור, חסיד מחנובקא בעלזא, שנסע לבני משפחתו בבלגיה כדי לשהות בצל האדמו"ר פשעווארסק, התבקש להציג בשדה התעופה את מטרת נסיעתו לבלגיה, זאת במסגרת תקנות הקורונה שמונהגות באירופה. הבחור אמר כי הוא נוסע לרגל חג דתי. לתדהמתו ענה העובד: "לא אכפת לי את החגים שלכם. אני חייב שתגיד סיבה הגיונית מדוע אתה נוסע".

הבחור שנדהם לשמוע את הזלזול בדת היהודית, ביקש ממנו: "תדבר בכבוד. מדובר בדת יהודית ומן הראוי שתתייחס בכבוד". אבל במקום התנצלות הוא קיבל תשובה אנטישמית מכוערת: "תסתכל לי בעיניים. אני גרמני ואנחנו לא מסתדרים כבר הרבה הזמן. תעשה לי משהו".

הבחור לא ידע לאן לפנות ולמי להגיש תלונה ולכן המשיך בדרכו. המקרה המזעזע, שתוכנו התגלגל ל'בחדרי חרדים', מצטרף לגל אירועים אנטישמיים שהתחיל לתפוס תאוצה על רקע מבצע 'שומר החומות' של צה"ל נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה.

בלגיה אנטישמיות אמסטרדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד