י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
העתירו בתפילה

הצינור פגע בבנו של ראש הישיבה - מצבו קשה

בנו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון רבי אפרים כהן, ר"מ בישיבת 'יקירי ירושלים', נפצע הלילה באורח קשה בתאונה חריגה, לאחר שצינור שהיה סמוך לעבודות בניה נפגע על ידי אוטובוס ופגע בו | כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא מורדם ומונשם | שמו לתפילה: הרב אפרים בן יעל

הצינור פגע בבנו של ראש הישיבה - מצבו קשה
הרב אפרים כהן צילום: באדיבות המצלם

בתאונה חריגה שהתרחשה הלילה בירושלים, נפצע הגאון רבי אפרים כהן, בנו של ראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן. הרב, שהיה בדרכו מישיבת 'יקירי ירושלים' בה הוא משמש כר"מ, נפגע מצינור שפגע בו ופצע אותו באורח קשה.

לפי עדי ראייה, אוטובוס שחלף בסמוך לרב, נתקל בצינור שהיה על הכביש בעקבות עבודות בניה שנעשו במקום. הצינור עף, פגע ברב כהן וגרם לפציעתו. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה ברחוב ירמיהו בבירה, העניקו לרב טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. שמו לתפילה: הרב אפרים בן יעל.

כוחות ההצלה בזירה\\צילום: דוברות איחוד הצלה

"כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהולך הרגל נפגע מצינור שהיה על הכביש לאחר שאוטובוס פגע בו, במהלך עבודות בכביש, סיפר דני שמואלי חובש איחוד הצלה

מאיר שור חובש באיחוד הצלה הוסיף: "הענקנו לנפגע סיוע רפואי ראשוני, הוא סבל מחבלת ראש קשה והוא פונה באמבולנס לבית החולים להמשך טיפול".

ממד"א נמסר כי הדיווח הראשוני על התאונה התקבל סמוך לחצות. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 58 במצב קשה, יציב, מחוסר הכרה ומונשם עם חבלת ראש", נמסר. 

חובש רפואת חרום במד"א, ישראל פולק, סיפר: "ראינו על המדרכה גבר כבן 58 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

גורמים בסביבת הרב ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים כי מצבו של הרב ממשיך להיות קשה גם הבוקר. במהלך הלילה עבר הרב ניתוח דחוף על ידי רופאים בכירים, בסיוע ר' מוטי פריד מארגון 'סעד ומרפא'. הוא סובל מפגיעת ראש קשה מאוד. לאחר הניתוח הוא הוחזר ליחידה לטיפול נמרץ, כשהוא מורדם ומונשם.

צינור הרב רפאל כהן חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד