כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שערוריה נוראית

סטודנט יהודי אולץ לאכול חזיר לעיני חבריו

סטודנט יהודי מאוהיו נאלץ לאכול חזיר לאחר שהחמיץ אימון כדורגל, אם היה מסרב, הוא היה מודח מהקבוצה, ושאר הקבוצה היתה נאלצת לעשות תרגילי התעמלות נוספים בגין התנהגותו

סטודנט יהודי אולץ לאכול חזיר לעיני חבריו
פיצה צילום: unsplash

שמונה מאמני ספורט מבית ספר בקנטון שבמדינת אוהיו, בארה"ב הוצאו לחופשה מנהלתית לאחר שלכאורה אילצו אתלט יהודי, ששומר על כשרות, לאכול חזיר כעונש על שהחמיץ אימון משקולות, כך על פי סוכנות הידיעות CW קליבלנד 19.

על פי הדיווח, מאמן בית ספר ושבעה מעוזריו מואשמים כי הזמינו את התלמיד בן ה-17 לחדר הכושר, הושיבו אותו ואילצו אותו לאכול פיצה פפרוני (בשר חזיר) כשהוא יושב על הרצפה. אם התלמיד היה מסרב, הוא היה מודח מהקבוצה, וכל הקבוצה היתה נאלצת לעשות תרגילי התעמלות נוספים בגין התנהגותו.

הסטודנט הוא אתלט מצטיין, והוצעו לו מספר מלגות לשחק פוטבול, אף שהיה צעיר, המשפחה מתלבטת האם להחזיר אותו למכללה. אדוארד גילברט, עורך דינם של המשפחה, אמר לתקשורת המקומית, "זה פשוט חוצה קו בכל רמה אפשרית, זה פשוט לא בסדר".

"הם פקדו עליו להיכנס לחדר הכושר, וכעונש לאכול את מגש הפיצה הטרף עד תומו", תיאר גילברט. לאחר שמילא כרסו וסיים בקושי את הפיצה הורו לו לבצע תרגילים נוספים, כך אמר עורך הדין.

בית הספר פרסם הצהרה באתר האינטרנט שלו וכתב: "הבטיחות והרווחה של התלמידים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו, התקרית שהתרחשה במהלך אימון, הביאה לפעולה מיידית של השעייתם של שמונה מחברי צוות המאמנים בתיכון, כולל המאמן הראשי, בזמן שמתנהלת חקירה".

בשר חזיר פיצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד