כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מביישים כל ערך יהודי

דודי אמסלם במתקפה: לאישור מועצת אל-שורא המתינו ולגר"ח לא?!

אם מדובר היה בחרדים היו יוצאים כולם בזעקה למה הרבנים מחליטים וקובעים את המתרחש על הפוליטיקה, אבל כשמדובר בערבים, לגיטימי להבדיל אלף אלפי הבדלות להמתין לדעת "המועצת" שלהם

דודי אמסלם במתקפה: לאישור מועצת אל-שורא המתינו ולגר"ח לא?!
דודי אמסלם נואם במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לסדום היינו לעמורה דמינו: אמש (רביעי) בעוד כולם כוססים ציפורניים לראות האם לפיד מצליח להעלות בידיו את ממשלת פינוי נתניהו מבלפור וקבלת תוקף לממשלת האחים והמוסלמים, המתינו כולם לראות מה יעשו רע"מ של מנסור עבאס. ברע"מ המתינו לאישור מועצת אל-שורא של המפלגה.

אם מדובר היה בחרדים היו יוצאים כולם בזעקה למה הרבנים מחליטים וקובעים את המתרחש על הפוליטיקה, אבל כשמדובר בערבים, לגיטימי להבדיל אלף אלפי הבדלות להמתין לדעת "המועצת" שלהם.

חבר הכנסת דודי אמסלם יצא אתמול במתקפה חריפה על הצביעות של השמאל: "כשראש הממשלה התקשר לא מזמן לרב קנייבסקי כל השמאל הזדעזע והזדעק. אבל עכשיו כשממתינים לאישור מועצת אל-שורא כדי לתת הכשר למנסור עבאס להיכנס לממשלת השנאה, זה כמובן לגיטימי ומותר".

"בנט וסער- אתם מביישים כל ערך יהודי!" סיכם ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏מי שכיהן כשר הדיגיטל הלאומי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת בממשלה היוצאת.

ביקורת נוקבת זו, מצטרפת למופע הסחטנות של הערבים, כאשר על פי הדיווחים, ההסכם המסתמן שיחזיק בקואליציה של מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר נפתלי בנט את מפלגת רע"מ של הערביים הוא כדלהלן: ראשות ועדת הפנים בכנסת, הקפאת חוק קמיניץ עד לחקיקה חדשה, תכנית עשור כלכלית של 50 מיליארד ש"ח, הכרה ב-14 כפרים בלתי מוכרים בנגב. ועוד היד נטויה.

גם כשנתמקד רק בסעיף אחד ומקומם במיוחד, תכנית עשור כלכלית של 50 מיליארד ש"ח. סכום זה המהווה רק חלק מהדרישות של רע"מ, דרישות שאושרו על ידי השותף הבכיר שר האוצר המיועד ליברמן, שהן פי 50 מתקציב הישיבות שהוא כה אוהב לתקוף.

נניח שמדובר בתכנית עשור, בלי לימודי ליב"ה ובלי להסתייע במחשבון, מדובר ב-5 מיליארד דולר לשנה, פי 5 מתקציב הישיבות כולו. אגב, בתקציב הישיבות כלולים גם מוסדות הציונות הדתית, כן, גם של אלו המשרתים בצבא.

אך כנראה שבממשלת האחים והמוסלמים, כשזה מדובר בחרדים תהדהד הזעקה "איפה הכסף?", כשמדובר הערבים תהדהד ההכרה "הנה הכסף".

דודי אמסלם ערבים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד