כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מגדלים של כסף

זאת תוכנית החיסכון לנישואי הילדים הכי מדוברת לאחרונה

איך חוסכים כסף במידה משמעותית לנישואי הילדים? איזה תחום יכול להניב תשואה גבוהה שתשפיע על גובה ההכנסות? • הכירו את ההשקעה שמהווה את תוכנית החיסכון הרווחית והמשתלמת ביותר 

זאת תוכנית החיסכון לנישואי הילדים הכי מדוברת לאחרונה
חתונה צילום: Gershon Elinson/Flash90

העתיד הכלכלי הוא אחד הדברים החשובים לכל אחד מאתנו. פרט לאותם אלה שחיים בהווה ונתונים במרוץ של הכאן ועכשיו, רבים אחרים מנסים למצוא דרך למקסם את הרווחים ולהביא להכנסות פאסיביות שקטות ויעילות בעתיד. איך חוסכים כסף במידה משמעותית לנישואי הילדים? איזה תחום יכול להניב תשואה גבוהה שתשפיע על גובה ההכנסות? מהי האפשרות המועדפת להשקעה של כמה מאות אלפי שקלים, שתיתן אופק כלכלי ותרפד את השנים הבאות?

לחברת 'יסודות', חברה ותיקה שקיימת  כבר שתים עשרה שנה, יש תשובה אחת לכל השאלות האלה. אחרי כעשרה פרויקטים מצליחים, משווקת כרגע החברה משרדים בליבה של תל אביב ומעניקה בשורה של ממש למשקיעי העתיד. מדובר בבניין חדש שממוקמים בו עשרות משרדים יוקרתיים ומושקעים, שמוצב באחד המקומות המרכזיים ביותר בארץ: בעיר ללא הפסקה, תל אביב, סמוך למגדלי עזריאלי ובצמוד לנתיבי אילון, לרכבת מרכז ולרכבת הקלה. המשרדים האלו נגישים וקרובים כמעט לכל מקום, מה שגורם להם להיות הלהיט הבא של המשרדים בגוש דן.


השקעה במגדלים • יח"צ

משקיעים פוטנציאליים שייגשו לפרויקט יגלו שבהשקעה פעוטה יחסית, של החל משלושת מאות וחמישים אלף, הם יכולים לקבל אפשרות לרכישת משרד, ולקבל תשואה חלומית של כשמונה אחוזים לשנה, במקום לקנות דירה בפריפריה ולשלם חצי מיליון שקלים, ולקבל תשואה נמוכה בהרבה.

בניין המשרדים המדובר נמצא בשלבי אכלוס מתקדמים, כאשר תשעים וחמישה אחוזים ממנו כבר אוכלסו, ואף קיבל טופס 4 מהעירייה. המשקיעים יכולים לישון בלב שקט, ביודעם שהאוכלוסייה השוכרת היא טובה ומבוססת, ומורכבת מעוסקים חופשיים כמו עורכי דין ואנשי נדל"ן ומחברות סטארט אפ בצמיחה.

"אחד הרוכשים האחרונים", מספרים ב'יסודות', "הוא לקוח שיש לו חברה בתל אביב, ואחרי כמה שנים הצטבר אצלו סכום פנוי להשקעה באזור ה-600 אלף. הוא פנה אלינו ורצה לדעת כיצד יוכל למקסם את הסכום הזה ולהביא להכנסה חודשית יפה. לאחר בירור מעמיק הוא רכש דרכנו שני משרדים, שמושכרים היום בקרוב לשלושת אלפים שקלים לאחד. כך הוא מכניס כששת אלפים שקלים לחודש, ומקבל תשואה גבוהה להדהים על ההשקעה שעשה".

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

יסודות נדל"ן עסקאות נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד