כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מציין עובדות"

ליברמן: "גפני הפרלמנטר הכי טוב שיש בכנסת"

למרות הריבים הפומביים בין השניים, יו"ר 'ישראל ביתנו' החמיא היום ליו"ר 'יהדות התורה', וטען כי הוא הפרלמנטר הטוב ביותר בכנסת ישראל: "אני פשוט מציין עובדות" | לאחר מכן התייחס לממשלת השינוי הנרקמת: "האדריכל האמיתי של הקואליציה הזו - בנימין נתניהו"

ליברמן: "גפני הפרלמנטר הכי טוב שיש בכנסת"
פלאש 90

בעוד הוא עשוי לפנות את מקומו בראשות ועדת הכספים, היום (חמישי) יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני קיבל מחמאה מלא אחר מאשר יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן.

ליברמן התראיין ל'וועידה לאומית' של 'חדשות 13', והתייחס לנושאים הפוליטיים ולנושאים הכלכליים, שכן הוא צפוי לכהן כשר האוצר בממשלת השינוי. כשנשאל על יחסו עם הח"כים החרדים, החמיא ליברמן לגפני שישב לפני על אותה במה.

"גפני אולי הפרלמנטר הכי טוב שיש בכנסת ישראל. אני פשוט מציין עובדות", אמר ליברמן ולאחר מכן התייחס לאתגרים של ישראל, "אני חושב שהאתגר של מדינת ישראל זה באמת להביא את המגזר החרדי לרכישת השכלה".

הוא הוסיף: "חייבים להגיע ללימודי ליבה במגזר החרדי. מי שאין לו השכלה ומקצוע, משאירים לו רק נתיב אחד - כולל או ישיבה. יש היום כמות אדירה של חבר'ה שבמקום לעבוד יושבים בכולל".

"אנחנו התחלנו את המהלך, אבל לא השלמנו יש עוד שני מהלכים שצריכים להשלים", התייחס לממשלת השינוי וטען, "בסוף תהיה ממשלה. יש ניסיון אמיתי לאחד את כולם".

לאחר מכן התייחס לישיבה בממשלה עם רע"מ: "מי שהכשיר את מנסור עבאס ואת התנועה האיסלאמית זה נתניהו. אם צריך לדבר על האדריכל האמיתי של הקואליציה הזאת - זה בנימין נתניהו".

"כל הקואליציה הזאת זה כל האנשים שעבדו לצידו של נתניהו: גדעון סער, זאב אלקין, בנט, איילת שקד, אביגדור ליברמן ויועז הנדל. כולם עבדו אצלו, ואף אחד לא מאמין לו ומאמין בו. הוא האדריכל של הקואליציה הזאת", טען יו"ר ישראל ביתנו.

אביגדור ליברמן משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד