כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אל תספידו את נתניהו

הפרשן הבכיר בארה"ב: "אתם לא יודעים מי זה בנט, אין לכם מושג"

איש התקשורת האמריקני בן שפירו מנסה לתווך לצופיו ועוקביו הרבים את הסאגה הפוליטית בישראל. הוא מסביר להם שבנט הוא לא בשורה ממש גדולה שכן הוא ימני הרבה יותר מנתניהו. ובאשר לאחרון הוא מסביר כי בשונה מהפוליטיקה בארה"ב, בישראל נתניהו בעל סיכויים גבוהים לשוב להנהגה

הפרשן הבכיר בארה"ב: "אתם לא יודעים מי זה בנט, אין לכם מושג"
בן שפירו צילום: צילום מסך

בן שפירו, המגיש והפרשן האמריקני הבכיר, המחזיק במיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, ואחד האנשים המפורסמים בתקשורת האמריקאית, מתאר למיליוני עוקביו מי הוא נפתלי בנט "אתם לא יודעים איך המערכת עובדת".

שפירו, יהודי דתי בעל דעות ימניות, מרצה קבוע בנושאים עקרוניים והשקפתיים בוערים העומדים על הפרק בארצות הברית, והקהל נוהה אחריו. הוא אינו מהסס להתייחס בחריפות לרעיונות שהוא רואה כשגויים ומציג היטב את הכישלון שלהם. יש לו תוכנית יומית, 'התוכנית של בן שפירו', שמשודרת באמצעות 'דיילי ווייר' (המברק היומי).

"השמאל הבינלאומי באמת לא מבין איך המערכת הישראלית פועלת בכלל. כולם חוגגים את ההדחה האפשרית של ביבי. האיש שיחליף אותו, נפתלי בנט, הוא ימני יותר. הקואליציה שבירה ביותר, אם היא תיפול, סביר להניח שביבי יחזור לשלטון", כותב שפירו.

שפירו.

"ביבי ייכנס לאופוזיציה" כותב שפירו, "זו לא פוליטיקה אמריקאית, שבה הפסד בבחירות לנשיאות מביא אותך לפאתי הפוליטיקה (בדרך כלל). מהאופוזיציה, ביבי, יו"ר של המפלגה הגדולה בישראל, נמצא במצב טוב להיות שוב ראש ממשלה באמצע הקדנציה".

"העולם עומד לגלות שביבי אינו הסיבה למדיניות החוץ הניצית של ישראל, אין אגף ישראלי רציני לוויתורים שנותר עם מספרים כלשהם, (הכוונה שהשמאל כמעט לא קיים) אף אחד, מה שכן, כשממשיכים לוותר על שטח, אז נפגעים מרקטות, זה משנה דברים".

השמאל בארצות הברית לא יודע עדיין איך לאכול את שפירו, האיש מסתמן ככוח טבע שאף אחד לא מצליח לעצור. שפירו זכה בעבר לכינוי 'הוריקן שפירו' בפי כמה דוברים וכלי התקשורת שמיהרו לאמץ את הכינוי. שפירו הצעיר נולד וחי בלוס אנג'לס שבקליפורניה במשפחה שומרת מצוות, קיבל חינוך אורתודוכסי קפדני ושעד היום זוהי נקודת המוצא של עולם הערכים שלו.

בן שפירו נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד