כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"רציתי להסתכל לו בעיניים"

5 שנות מאסר לאנטישמי שאיים לרצוח חבר פרלמנט דתי

אדם שאיים לרצוח את חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב יישלח ל-5 שנות מאסר | אחמד מועלק פרסם מספר קטעי וידיאו אנטישמיים ברשתות החברתיות שכללו איומים ברצח | בסוף השבוע הוא נשפט לחמש שנות מאסר

5 שנות מאסר לאנטישמי שאיים לרצוח חבר פרלמנט דתי
חבר הפרלמנט מאיר חביב צילום: באדיבות לשכתו

בסוף השבוע החליט בית משפט הפלילי בסמוך לעיר ווישי בצרפת, להרשיע בעבירה של איומים ברצח את אחמד מועלק שפרסם מספר קטעי וידיאו אנטישמיים ברשתות החברתיות שכללו איומים ברצח נגד חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב בפרט ונגד יהודים בכלל, הכחשת שואה מובהקת ושנאת ישראל.

חבר הפרלמנט חביב הגיע לבית המשפט לפני מתן גזר הדין ואמר לתקשורת. "רציתי להסתכל בעיניים של אותה חלאת אדם אנטישמית שביקשה לתלות אותי ולירות בי", אמר חבר הפרלמנט והוסיף: "בסרטונים הרבים, עם אלימות מטורפת, הוא תקף אותי ועוד יהודים מוכרים ופשוט קרא לרצח יהודים, ראיתי שם אדם שנאכל מבפנים על ידי שנאה כלפי יהודים ומדינת ישראל".

הנאשם הורשע בעבירה של איומי רצח, בנסיבות המחמירות של אנטישמיות ונגד אדם המכהן בתפקיד ציבורי ונבחר ציבור. הוא נידון ל-5 שנות מאסר בפועל, 5,000 אירו פיצויים ו-2,500 יורו בגין הוצאות משפט, שלילת זכויות אזרחיות ועוד.

מאיר חביב אמר לאחר גזר הדין. "אני מבקש להודות לעורכי הדין שלי ולשופט שהוציא גזר דין ראוי, מתאים לחומרת העברה ומכבד את מוסדות הצדק והמשפט בצרפת", ציין מאיר חביב.

מאיר חביב, הוא יהודי דתי ישראלי-צרפתי ומכהן בפרלמנט על משבצת הנציג הים תיכוני, המייצגת בין היתר מדינות כמו טורקיה, יוון, קפריסין, ואיטליה. חביב מכהן כבר 8 שנים כחבר פרלמנט בצרפת.

מאיר חביב ידוע כאוהב ומוקיר תורה, שנכנס כמה פעמים לבתיהם של גדולי ישראל בארץ ובחו"ל, ונלחם נגד פוליטיקאים בצרפת שדורשים לאסור את השחיטה היהודית, ודורשים לאסור עריכת ברית מילה.

מאיר חביב איום ברצח אנטישמיות צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד