כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הכל תירוצים

הח"כ המורד מגיב לראיון של בנט: "לא השתכנעתי"

אחרי שיו"ר מפלגתו התראיין והסביר את הליכתו לממשלת השינוי, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', שהודיע כי יצביע נגד הקואליציה הנרקמת, תקף: "אני חושב שלמילים יש ערך ומשמעות" | בנוסף התייחס להבטחת הליבה של 'ימינה' בבחירות: "אני זכרתי - 'נקים ממשלת ימין יציבה'"

הח"כ המורד מגיב לראיון של בנט: "לא השתכנעתי"
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בעוד חברי מפלגתו תחת לחץ, אתמול (שבת) חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', שהודיע כי יתנגד לממשלת השינוי, התייחס לראיון של בנט, שבה האחרון שבר שתיקה והסביר את הפרות הבטחות הבחירות.

"לא השתכנעתי. ממש לא. אני חושב שלמילים יש ערך ולמילים יש משמעות", אמר שיקלי בראיון ל'חדשות 13' והוסיף, "אנחנו לא יכולים להבטיח כל כך הרבה עוצמות בכאלה עוצמות, "בשום מצב, בשום מקרה, לא במוטציה ולא ברוטציה" - ויום לאחר מכן לומר: 'טוב, כל זה זה אמת לשעתה, ועכשיו מה שהכי חשוב זה ההבטחה הליבתית והיא שלא יהיו בחירות'".

"אם זאת ההבטחה הליבתית היינו צריכים לומר את זה בזמן אמת שזו ההבטחה הליבתית. אני זכרתי שהבטחה הליבתית היא 'נקים ממשלת ימין יציבה, מתפקדת ושתשרת את האזרח. זה מה שזכרתי כהבטחה ליבתית", סיכם.

כזכור, ביום חמישי בנט שבר שתיקה ארוכה מאז סיום מערכת הבחירות, וניסה להדוף את הביקורת ולהצדיק את המהלך הדרמטי שיביא לקץ שלטונו של בנימין נתניהו אחרי תריסר שנים ברצף.

"ההבטחה הליבתית בבחירות האלה הייתה להוציא את ישראל מהכאוס", טען יו"ר 'ימינה' והמשיך, "הייתי המפלגה היחידה שלא הייתה 'רק ביבי' או 'רק לא ביבי', ושילמנו על זה מחיר אלקטורלי כבד. הבנתי שאם ניצמד לדברים האלה, לא נוציא את המדינה מהכאוס".

"אני יודע שהרבה מהמצביעים שלי כואבים, ואני מקבל את הביקורת בהבנה. חלק מאוד שמחים, חלק כועסים, הרוב מבולבלים. אבל אני מבדיל ביניהם לבין המכונה של הצמד חמד נתניהו וסמוטריץ' שפשוט מוציאה שקרים ללא הפסקה", תקף.

עמיחי שיקלי נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד