כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ביקשה אבטחה

"מכונית רודפת אחריי": איומים על ח"כית מימינה • האזינו

במטרה לנסות לשכנעה להתנגד לממשלת השינוי, פעילי ימין מפעילים לחץ על חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' - אך כמה מהם ככל הנראה, חוצים קו אדום, מאיימים עליה ומקללים אותה, ולטענתה אף עוקבים אחריה | האזינו לשיחת הטלפון מהח"כית

"מכונית רודפת אחריי": איומים על ח"כית מימינה • האזינו
צללית. אילוסטרציה צילום: pexels

לקראת ההצבעה על ממשלת השינוי, פעילי ימין לוחצים על חברי 'ימינה', והבוקר (ראשון) מתפרסמות התכתבויות של קללות והקלטה של חברת הכנסת עידית סילמן, בה היא משתפת כי עוקבים אחריה.

על פי ההקלטה המפורסמת ב'כאן חדשות', סילמן הקליטה לחבריה מ'ימינה' בווצאפ, וטענה כי עוקבים אחריה: "אני מרגישה לא כל כך טוב, יש מכונית שרודפת אחריי פה בכביש", אמרה סילמן לחבריה.

"הייתי רוצה לדעת מה נראה לכם אני יכולה לעשות", שאלה חברת הכנסת, עליה מופעל לחץ כבד בימים האחרונים. "הם יצאו מאחורי הבית שלי וממש עוקבים אחריי לדעתי לכל מקום שאלך".

צילום תמונה: מרים אלסטר\\פלאש 90

בנוסף, פעילי ימין שולחים לה הודעות במטרה לשכנעה להתנגד לממשלת השינוי, אך כמה מהם גם מאיימים ומקללים: "יא פח אשפה. אל תדאגי, לכל כלבה יגיע היום. נאחל לך רק רע!! יא בוגדת עלובה", נכתב באחד ההודעות.

בעקבות כך, סילמן פנתה אמש לקצין הכנסת וביקשה אבטחה צמודה, לאחר האיומים על חייה, זאת על רקע תגבור האבטחה סביב כמה מחבריה ב'ימינה', זאת במטרה למנוע התנקשות או אלימות.

אתמול בלילה, יצאה סילמן אל מפגינים שהפגינו מחוץ לביתה ברחובות, וניסתה להסביר את הליכתה לממשלת השינוי, אך אחד המפגינים החל לצעוק לעברה: "גנבת את הקולות של הימין", תוך שסילמן מנסה להסביר.

בעקבות האירועים האחרונים ומחשש לפגיעה בחייהם, קצין הכנסת החליט לאבטח את חברי הכנסת ניר אורבך ועידית סילמן שנמצאים במרכז הסערה הפוליטית ומצויים בלחץ ציבורי להתנגד לחקירה.

אורבך וסילמן מצטרפים  אל חברי הכנסת נפתלי בנט ואיילת שקד שכבר מאובטחים מזה כמה ימים. בנט זוכה גם לאבטחה של יחידת 730 של השב"כ בשל ייעודו לתפקיד ראש הממשלה.

בתוך כך, היום יפגשו שוב סיעת 'ימינה', ובמפלגה ינסו להמשיך את הלחץ על חבריהם ניר אורבך, שמתלבט אם להתנגד לממשלת השינוי.

האיומים בואטסאפ של סילמן

סילמן איומים מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד