כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שיחה מפתיעה

נתניהו צלצל לבעלה של עידית סילמן עם הצעה מפתה

הבוקר מגיע דיווח על כך שראש הממשלה נתניהו שוחח בשבוע שעבר עם בעלה של ח"כ עידית סילמן מימינה וניסה לדבר על ליבו שישכנע את רעייתו להצביע נגד הממשלה | מקורבי נתניהו הציעו למר סילמן הצעה מפתה

נתניהו צלצל לבעלה של עידית סילמן עם הצעה מפתה
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

למרות הסיכויים הקלושים למצוא עריקים במפלגות הימין שיסכימו להצביע נגד ממשלת השינוי החדשה, ראש הממשלה נתניהו לא אומר נואש ונדמה שהוא שולף מהמגירה בלשכה דפים ממוספרים ובהם תוכניות עבודה סדורות של תרחישים לסיכול הממשלה החדשה.

הצלחה אחת רשמו בליכוד כשהצליחו לנטרל את ח"כ שיקלי שהודיע כי יתנגד לממשלת השינוי, אך נדמה שהחלומות להדיח את חברי הכנסת מימינה עידית סילמן וח"כ ניר אורבך לא יבשילו. האחת תצביע בעד הממשלה, השני עוד לא החליט אם לפרוש או להימנע, אך בוודאי לא יסכל לחברו בנט את החלום לכהן כראש ממשלה.

אם אנחנו רוצים ללמוד על מאמציו של נתניהו לסכל את הממשלה שתדיח אותו מכס השלטון לראשונה זה 13 שנים, ניתן ללמוד משיחת הטלפון המפתיעה שערך עם בעלה של ח"כ סילמן מימינה.

לפי הדיווח של עיתונאי 'כאן 11' עקיבא נוביק, בשבוע שעבר התקשר נתניהו לשמוליק סילמן, בעלה של ח"כ עידית, וקיים איתו שיחת שכנוע ארוכה בניסיון לשכנע את המשפחה להצביע נגד ממשלת השינוי.

לפי הדיווח, מתווכים אחרים דיברו עם סילמן על האפשרות שימונה לתפקיד בכיר בחברה ממשלתית אם הליכוד יישארו לבסוף בשלטון. המאמצים האלה לא העלו דבר בינתיים.

אגב בליכוד מכחישים מכל וכל את הידיעה הזו ואומרים: "לא מכירים הצעה כזו".

סילמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד