כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הח"כית הד"לית זועמת

קריאה לסמוטריץ': "הסכנה מוחשית - זה חייב להיפסק"

לקראת ההכרעה הסופית בשבוע הקרוב על קואליציית השינוי, חברת הכנסת לשעבר תהילה פרידמן מ'כחול לבן' קראה ליו"ר 'הציונות הדתית' להרגיע את הרוחות, לאחר מקרה שבו מפגינים יהודים תקפו זוג מבוגר שתמכו בממשלה: "בבקשה, דבר" | לאחר מכן הסבירה: "יש לזה חשיבות למעגל היותר רחב"

קריאה לסמוטריץ': "הסכנה מוחשית - זה חייב להיפסק"
סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד הוא קורא למפקד רחב במפלגתו, אתמול (מוצ"ש) נשמעה קריאה שכוונה אל יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳, לנסות להרגיע את הרוחות בהפגנות מול חברי הכנסת של 'ימינה', שקוראות להם להתנגד לממשלת השינוי.

הקריאה הגיעה מכיוונה של חברת הכנסת לשעבר תהילה פרידמן מ'כחול לבן', ששייכת למגזר הדתי-לאומי. פרידמן סיפרה כי חבר שלה סיפר כי הרביצו להורים שלו, לאחר שהפגינו בעד ממשלת השינוי מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה'.

"‏'הערב הרביצו להורים שלי" כתב לי חבר. רב", צייצה פרידמן והמשיכה לצטט, "'לא ערבים. בחורים עם פיאות ארוכות. לחבר אחר של ההורים שלי שברו את היד. אדם בן 60...הכל בגלל שהם נעמדו עם דגלי ישראל כדי לתמוך בממשלה - בשכונה שלהם ליד הבית של ניר אורבך'".

"בצלאל סמוטריץ׳, בבקשה דבר.. הסכנה מוחשית. זה חייב להיפסק", ביקשה פרידמן מיו"ר 'הציונות הדתית', אשר אף קרא להפגין מספר פעמים מול בתיהם של חברי 'ימינה'.

לאחר מכן הסבירה את בקשתה, זאת אחרי שהקשו עליה וטענו כי הבחורים לא קשורים לסמוטריץ׳: ‏‎"לפני כמה שבועות כשהתחילו הפרעות היתה לי ציפיה מחברי כנסת ערבים שיצאו לתקשורת ויגנו את האלימות בחריפות ובקולם".

"למרות שאני מניחה שגם במקרה שלהם מדובר היה בכאלה שלא מקשיבים לאף אחד. יש לזה חשיבות למעגל היותר רחב", סיכמה.

תהילה פרידמן בצלאל סמוטריץ הסתה לאלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד