י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
לא מוכן לשחרר

נחשף: סער הרים את הטלפון, על הקו היה נתניהו

הערב נחשף כי לפני שמונה ימים ראש הממשלה נתניהו צלצל לגדעון סער ושוחח עמו ישירות על אפשרות לנהל מו"מ על רוטציה בה סער יכהן ראשון כראש ממשלה. השיחה נערכה יממה לאחר שבנט הודיע שפני לממשלת שינוי

נחשף: סער הרים את הטלפון, על הקו היה נתניהו
נתניהו וסער מגייסים קולות לליכוד צילום: Gideon Markowicz/ Flash90

בניגוד לרוב הפוליטיקאים שבשלב זה כבר היו משחררים, מודים בהפסד ומתכוננים לאופוזיציה, ראש הממשלה נתניהו ממש לא מתכוון לוותר גם אם נדמה שאבדה התקווה. במהלך הימים האחרונים שנדמה כי ממשלת שינוי היא דבר מוגמר, נתניהו ממשיך ללא הרף להפעיל לחצים על הבטן הרכה של הימין ובמיוחד על חברי הכנסת מימינה, ניר אורבך ועידית סילמן.

הערב (ראשון) מתפרסם כי במוצ"ש לפני שמונה ימים, יממה לאחר שנודע שפניו של בנט באופן חד-צדדי לממשלה עם לפיד, ראש הממשלה נתניהו הרים טלפון ליו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער כשהמטרה שלו היא להביא את סער לימין באמצעות רוטציה על ראשות הממשלה בה סער יכהן ראשון, נתניהו שני ולבסוף נפתלי בנט, ולסכל בכך את ממשלת השינוי המתהווה.

לפי הדיווח, סער דחה על הסף את הצעתו של נתניהו וסירב אף לבוא לפגישה מו"מ בנושא. השיחה הייתה קצרה וכאמור לא העלתה דבר בחכתו של נתניהו.

מוקדם יותר היום נפגשו ראשי שמונה הסיעות המרכיבות את גוש השינוי למפגן אחדות במלון בתל אביב. הפגישה הייתה קצרה, ולדברי המשתתפים עסקה גם בענייני עבודה.

בפגישה שוחחו על הצורך להשביע ממשלה כבר ביום רביעי הקרוב, על מנת לאפשר למדינה להתקדם. ראשי המפלגות הדגישו את מקומם של המנהיגים בהרגעת הרוחות, והביעו דאגה מהאווירה בהפגנות וברשתות החברתיות.

גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד