י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נפתולי נפתלי

המגיש הבכיר תוקף את בנט: "שחרר מההתנהגות שלך" · צפו

לקראת השבעת ממשלת השינוי ביום ראשון הקרוב, מגיש החדשות הבכיר אודי סגל התייחס לנפתלי בנט, ראש הממשלה המיועד, וקרא לו לשנות את המדיניות שלו: "כדאי שהוא יאמץ כללים" | בנוסף תקף: "הגיע הזמן להסביר, להתנצל ולהכיר בטעות" · צפו

המגיש הבכיר תוקף את בנט: "שחרר מההתנהגות שלך" · צפו
אודי סגל צילום: אתר חדשות 13

ברקע הביקורת על הפרות הבחירות מימין, אתמול (שלישי) יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט ספג ביקורת מפתיעה מאודי סגל, מגיש 'חדשות 13' ועיתונאי ותיק, שבה האחרון קרא לו לשנות דפוסי התנהגות.

"כבר יש מועד השבעה, ויש מועמד לראש ממשלה - נפתלי בנט, שכבר נאם פעמיים בנאומים לאומה", פתח המגיש סגל והמשיך, "כדאי שהוא יאמץ כמה כללים שנוהגים להתנהלות, מדיניות ועקביות".

הוא פירט והזכיר את המחאה שבה בנט צמח: "כדי לבנות מחדש את המצרך הכי חשוב שאין לא, אמינות. בהופעה האחרונה למשל, הוא התייחס למערכה הפוליטית-תקשורתית שמופעלת נגדו".

"בנט, כמי שנכנס לפוליטיקה באמצעות מיזם ממומן, של 'מחאת המילואימניקים' נגד ממשלת אולמרט אחרי מלחמת לבנון השניה, אולי כדאי שעכשיו תבטיח התנהלות אחרת, שתפנים שמה שעשית בשירות נתניהו ובשירותך - יכול לחזור אליך, כמו בימים אלה", עקץ.

לאחר מכן שודר קטע קמפיין בחירות של בנט, בו קרא להפסיק להתנצל, המגיש הבכיר אמר: "אולי צריך להפסיק, להפסיק! אולי זה הזמן להתנצל על פיזור הבטחות סותרות, על 'נפתולי נפתלי', פעם ככה פעם ככה. זה לא מכפר, אבל זה אולי צעד ראשון לבנית אמון עם הציבור שלא בחר בך".

סגל הזכיר: "ישנן גם ענייני מדיניות. הספרון 'איך מנצחים מגיפה', או התוכנית הכלכלית ששלפת, ואולי העתקת מיועץ שעכשיו תובע אותך, שלא אין זכר במדיניות הממשלה, למרות שהתחייבת שבלי זה אתה לא נכנס לממשלה".

"אז הגיע הזמן להסביר, להתנצל, להכיר בטעות ובעיקר לשנות. שחרר מר בנט. שחרר מהתנהגות הזאת שלך, שחרר מהתנהלות, נסה לשמור על עקביות ותציג במקום כותרות - מדיניות. אולי יהיה אפשר לשקם משהו, מהאמינות שלך", סיכם.

נפתלי בנט אודי סגל מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד