כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צמוד לראש הממשלה

איש המדיה של נתניהו: "התרגשתי לקחת חלק בהיסטוריה"

כתב 'בחדרי חרדים' שוחח עם אחד האנשים שהכי צמודים לנתניהו מלבד משפחתו, איש המדיה והרשתות חנניה נפתלי בן ה-25 | הוא מספר על העבודה תחת הבוס הגדול אותו הוא מעריץ, ועל הרגעים ההיסטוריים בהם נטל חלק

איש המדיה של נתניהו: "התרגשתי לקחת חלק בהיסטוריה"
חנניה נפתלי צילום: באדיבות המצלם

אחד מאנשי הניו מדיה הצמודים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא צעיר בן 25 שלא מוכר לציבור הישראלי, אך מוכר מאד ברשתות החברתיות, גם ברחבי העולם, עם מעל למיליון עוקבים ברשתות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, ויוטיוב, שם הוא משמש כפעיל הסברתי של ישראל בעולם. כעת בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים' הוא מסכם את השנים שהעביר תחת ראש הממשלה נתניהו.

חנניה הוא חלק מתחום הניו מדיה של ראש הממשלה, בצוות של יועצץ ראש הממשלה טופז לוק – והוא אחראי על שלל תפקידי מדיה, החל מצילומי סרטונים, עריכות וידאו, רעיונות, וכלה בניהול הרשתות החברתיות של ראש הממשלה בצורה שוטפת.

חנניה נפתלי בן ה-25, איש המדיה של ראש הממשלה נתניהו, אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא מאושר שהוא לוקח חלק בהיסטוריה.

"ראיתי את ראש הממשלה עובד בשעות לא שעות למען ישראל, נלחם על האמת של ישראל בעולם ובארץ, כולנו ראינו את הפירות הללו בעת חתימת הסכמי השלום עם בחריין, איחוד האמירויות, סודן, ומרוקו, עשינו היסטוריה".

חנניה נחשב לאיש הסברה חשוב של מדינת ישראל בעולם, בתקופה בה הזירה עוברת לרשתות החברתיות. הוא ציוני ופטריוט, ובמהלך שירותו הצבאי הביא את הפנים היפות של צה"ל לרשתות למיליונים בעולם. "אני מאד מקווה שנתניהו יחזור לתפקידו, נתניהו אדם שרק פעל לטובת ישראל, כמי שהיה לצידו אני ראיתי כמה אכפת לו על התדמית של ישראל, שלוש שנים של עשיה מדהימה שאני זוכה לראות אצלו".

"בעיניי זו זכות גדולה לראות רגעים היסטוריים כחלק מהצוות ניו מדיה של ראש הממשלה" אמר חנניה ל"בחדרי חרדים". "לדוגמא בטקס העברת השגרירות ארה"ב לירושלים, זה ריגש קודם כל בתור אזרח ישראלי לראות בעיניים מה שייכתב בספרי ההיסטוריה – נשיא ארה"ב שמקבל החלטה נכונה להעביר את השגרירות למקומה הטבעי – בירת ישראל".

על עצמו אומר חנניה. "אני לא נוהג להצטלם עם מנהיגים שמגיעים להיפגש עם ראש הממשלה מכיוון שזה לא מקובל על פי הפרוטוקול, ולא מכבד את המעמד. כמובן שהייתי שמח שיהיו לי תמונות ומזכרות, אבל בעבודה מסוג זה, צריך לדעת להניח לרצון הזה בצד ולהתמקד בדברים שמועילים למדינת ישראל ולא תועלת אישית".

"הדבר שאותי הכי הדהים זה לראות מנהיג בן 71, עם אנרגיות וכוח שאני מעולם לא ראיתי אצל אף בן אנוש אחר. ראש הממשלה רץ מאירוע לאירוע מלא באנרגיה, היה לו חשוב להקשיב להם ולא רק לדבר אליהם, ולאחר יום עמוס הוא עוד מלא באנרגיות לתכנן את היום הבא".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בנימין נתניהו סיכומים מדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד