כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"רק כי הוא ימני"

ארגון השמאל הקיצוני קורא לבטל את החסינות לבן-גביר

למרות דחיית התאריך לשבוע הבא על ידי הקבינט, יו"ר 'עוצמה יהודית' מתכון להשתמש בחסינותו הפרלמנטרית ולקיים את מצעד הדגלים - אלא שארגון 'קומי ישראל' מבקש לבטל את חסינותו: "למנוע פגיעה בביטחון המדינה" | בן-גביר לא נותר חייב: "כך יראה שלטון השמאל החדש?"

ארגון השמאל הקיצוני קורא לבטל את החסינות לבן-גביר
בן גביר בעיר העתיקה צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

בעוד חברי הכנסת מתכוננים לקראת הממשלה החדשה, בן-גביר הודיע כי יצעד מחר במצעד הדגלים שבוטל, אך היום (רביעי) ארגון שמאל קיצוני קורא ליועמ"ש ולמפכ"ל המשטרה לבטל את חסינותו הפרלמנטרית.

"אנו, תנועת 'קומי ישראל', תנועת צעירים חברתית למעורבות פוליטית, המאוגדת כעמותת הרוב בחדש", כתבו, "פונים אליכם בעקבות הודעתו של חה"כ איתמר בן-גביר, כי בכוונתו לצעוד מחר בתוואי במתווה המקורי, דרך הרובע המוסלמי ושער שכם".

הם קראו: "בבקשה תורו על נקיטת האמצעים הנדרשים למניעת צעדת ח"כ בן-גביר, וכל ח"כ אחר או אדם נוסף שיבחר להצטרף אליו, בהתאם לסמכות המוקנית בחוק חסינות חברי הכנסת".

זאת, "על מנת למנוע פגיעה בביטחון המדינה, התחדשות הלחימה בין ישראל לחמאס ואבדות הנפש", נימקו ארגון 'קומי ישראל', שהיה בין הארגונים הבולטים במחאת בלפור.

בתגובה לכך, יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר תקף: "‏תראו את השמאל הקיצוני: אלה שארגנו את מחאות בלפור וצעקו בגרון ניחר נגד הפגיעה בחופש התנועה וההפגנה מבקשים עכשיו לפגוע בחופש התנועה של חבר כנסת במדינת ישראל, רק כי הוא איש ימין".

"אתמול ביקשו שאתאם עליה להר הבית והיום כבר מבקשים למנוע ממני לצעוד. כך ייראה שלטון השמאל החדש?", עקץ חבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית'.

כזכור אתמול, למרות דעתם של הנציגים המקצועיים, הוסכמה פשרה בקבינט לגבי מצעד הדגלים שהיה אמור להתקיים בחמישי הקרוב, ולפיה יצעדו ביום שלישי שבוע הבא.

איתמר בן גביר חסינות הסרת חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד