י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הדירה הנכספת

כרטיסים אחרונים בהחלט: היום תיערך ההגרלה ההיסטורית

מוקדי ההגרלה ההיסטורית על דירה בלב בני ברק נסגרו. כרטיסים אחרונים ניתן לרכוש דרך האתר בלבד. ההגרלה הגדולה תתקיים ביום ראשון ג' תמוז

כרטיסים אחרונים בהחלט: היום תיערך ההגרלה ההיסטורית
בני ברק צילום: Yossi Aloni/Flash90

פחות מיום נותר, עד שהזוכה המאושר יקבל את המפתח לדירת שלושה חדרים חדשה בלב בני ברק. פחות מיום לרגע הגדול שבו קמפיין ההגרלה ההיסטורית של 'הכנסת אורחים' מגיע לקיצו. היום, ג' בתמוז, בחצות הלילה תתקיים בפעם הראשונה הגרלה שבה הזוכה מקבל דירת שלושה חדרים בנקודת הציון המבוקשת ביותר במגזר החרדי-מרכז עיר התורה והחסידות בני ברק.

לחצו כאן כדי לזכות בכרטיסים האחרונים<<<

ההגרלה נכנסת לישורת האחרונה ממש, עם סגירתם של מוקדי הרכישה של כרטיסי ההגרלה בכל הריכוזים החרדיים. ספירת הכספים והכרטיסים נמשכת כל העת. עד לנקודת הסיום-יום א' הקרוב בחצות. אז הכול יסתיים. מכונת ההגרלה תכנס לפעולה ותכריז מי הוא זה הזוכה, שכרטיסו עלה בגורל וזכה במפתח המיוחל לדירת שלושת החדרים בלב בני ברק.

ב'הכנסת אורחים' מדווחים על הצלחה כבירה. המונים הצטרפו לרכישת כרטיס הגרלה. כרטיס שהוא גם מפתח אפשרי לדירה וגם כרטיס שותפות עם זכות הכנסת אורחים בציון הרשב"י, שרבים נושעו בזכותה.

איך מצטרפים? רוכשים את כרטיס הגרלה בהגרלת 'הכנסת אורחים'  וכנסים להגרלה על דירה חדשה במיקום המבוקש ביותר, בלב ליבה של עיר התורה והחסידות בני ברק.  ויש עוד בונוסים נוספים רוצים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם? רוכשים חבילת כרטיסים ומכפילים את הסיכוי. ויש גם בונוס. אם רכשתם חבילת כרטיסים אתם נכנסים להגרלת הבונוס על ריהוט קומפלט לכל הבית: חדר שינה, חדר ילדים, מערכת ישיבה לסלון, ושולחן סלוני + 6 כסאות.

לחצו כאן כדי לזכות בכרטיסים האחרונים<<<

הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד