י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למרות שהביע חרטה

חייל שקעקע צלב קרס על גופו נידון למאסר

חייל אוסטרי ירצה 19 חודשי מאסר לאחר שקעקע צלב קרס על גופו, החייל בן ה-29 שתה שני בקבוקי וויסקי לפני שאחיו קעקע לו את הסמל הנאצי על גופו

חייל שקעקע צלב קרס על גופו נידון למאסר
צללית צילום: unsplash

חייל אוסטרי קעקע סמל צלב קרס על גופו, ונידון ל-19 חודשי מאסר, כך קבע בית המשפט בעיר קלגנפורט שבאוסטריה. הוא פרסם תמונה של הקעקוע באינטרנט והציג אותה בפני חברים בצבא. במקרה נוסף הוא הראה לחברים את הקעקוע כשהוא שיכור בסוף תרגיל צבאי.

החייל, ששמו לא פורסם בגלל חוקי הפרטיות האוסטרית, הואשם גם כי פרסם תמונות נאציות במוזיאון על 'המלחמה הקרה' בין ארה"ב לרוסיה, הוא שתה יין ממותג שמיוחס לצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש ושיתף תעמולה נאצית ברשת.

הוא נידון ל-19 חודשי מאסר בגין האדרת הנאציזם והחזקת נשק, שני סעיפים לא חוקיים באוסטריה. הנאשם הביע חרטה במהלך המשפט וטען כי הוא 'מצטער' וגם 'נבוך' ממעשיו.

הוא אמר לבית המשפט: "פשוט התחברתי לחברים גרועים, מבחינתנו כל מה שאסור היה לעשות, זה משהו ששאפנו אליו, אבל כולנו מבינים מאוד עד כמה זאת הייתה טעות". הוא אמר כי הבין את הטעות רק כשהחלה חקירת הקעקוע, ואמר כי "האדרת הנאציזם היא שטות גדולה". כך דווח ב'דיילי מייל'.

החייל המקועקע הוסיף ואמר: "מלבד זאת, אני לא יכול לתת שום הסבר סביר למה עשיתי את זה". הוא גם טען שהפסיק את הקשר עם הימין הקיצוני לפני שמונה שנים והפסיק לשתות כמויות אלכוהול בגלל תקופה קודמת בה ריצה עונש מאסר בגין תקיפה. באשר לקעקוע אמר כי הוא כבר לא נראה לעין. פרקליטו, פרנץ צימרמן, אמר כי יערער על גזר הדין.

צלב קרס קעקוע אוסטריה עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד