י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התפטרות מידית

ההצעה המפתה שהניח נתניהו ליו"ר כחול לבן

ביממה האחרונה הגבירו מקורבי ראש הממשלה את הלחץ על בני גנץ במטרה לסכל את ממשלת השינוי וראש הממשלה שיגר הצעה ליו"ר כחול לבן לפיה הוא מתפטר מידית מראשות הממשלה לטובת הסכם החילופים עם גנץ

ההצעה המפתה שהניח נתניהו ליו"ר כחול לבן
נתניהו וגנץ חותמים על ההסכם צילום: באדיבות המצלם

בעוד ממשלת השינוי נראית כדבר מוגמר ורק סערה שאינה בגדר הטבע תוכל לשבשה, אמש נחשף עוד פרט מעניין בנוגע למאמציו של נתניהו לאורך השבועות האחרונים להכשיל את ממשלת בנט-לפיד.

העיתונאי ירון אברהם דיווח ב'חדשות 12' כי עד הרגע האחרון ניסו בסביבתו של נתניהו לנסות ולסכל את ממשלת השינוי ועיקר המאמץ התמקד בימים האחרונים במוצא האחרון, בני גנץ, שעדיין מחזיק ביכולת לכהן כראש ממשלה דרך ממשלת החילופין עם נתניהו יתפטר.

לפי הדיווח של אברהם, שיאם של המאמצים מול גנץ הגיעו ביום חמישי האחרון, אז מגיעות ליו"ר כחול לבן מספר הצעות דרך מספר ערוצים שקרובים ומייצגים את נתניהו. ההצעה האחרונה שהגיע ביום חמישי בלילה אחרי חצות דיברה על כך שראש הממשלה נתניהו יתפטר כבר למחרת (שישי בבוקר) ולהכניס לתפקיד את גנץ.

לפי אברהם ההצעה שמיוחדת של נתניהו לגנץ באה לתת ליו"ר כחול לבן את האפשרות להחליט שהוא מבטל את ההסכם עם ממשלת השינוי והופך לראש ממשלה, יחד עם יכולת התמרון לחזור חזרה לחיק לפיד ובנט עד השבעת הממשלה.

גנץ אגב, בניגוד להצעות קודמות מנתניהו שאמר כי הוא שוקל את ההצעה, שלל מכל וכל את הצעתו של נתניהו וסגר את התחנה אולי האחרונה לביטול ממשלת השינוי שבפתח.

בני גנץ בנימין נתניהו ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד