ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המניע של בנט

סקר: ממשלת השינוי תצליח להחזיק מעמד?

לקראת השבעת ממשלת השינוי, הערב פורסם סקר חדש שבדק כמה שאלות לגבי הקואליציה החדשה. לפיו הסקר, רוב הציבור חושב כי היא תחזיק זמן קצר בלבד; בנוסף, מעל ל-60% סבורים כי בנט הצטרף לממשלה בגלל מניעים אישיים | וגם: האם מצעד הדגלים, שמתקיים בשלישי הקרוב, צריך להתקיים?

סקר: ממשלת השינוי תצליח להחזיק מעמד?
בנט ולפיד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מעשרים וארבע שעות קודם השבעת הממשלה החדשה, וכשחלוקת התיקים מגיעה לסיומה, הערב (שבת) פורסם סקר חדש, הבודק כמה שאלות הנוגעות לקואליציית השינוי.

על פי סקר שפורסם ב'פגוש העיתונות', רוב הציבור חושב כממשלת השינוי תחזיק מעמד זמן קצר - 43% מהמשיבים, בעוד 30% טוענים כי היא תחזיק הרבה זמן מעמד, אך רק 11% ענו כי הם סבורים שהממשלה תכהן קדנציה מלאה של 4 שנים.

לאחר שהסכם בין נתניהו לגנץ הופר וישראל הלכה לבחירות, 49% מהמשיבים ענו כי הם חושבים הסכם בין לפיד לבנט יתקיים, 29 אחוזים טענו שבנט כלל לא יידרש לכבד את ההסכם – כיוון שהממשלה תיפול עוד קודם לכן. ו7% השיבו הי בנט לא יכבד את הרוטציה.

בנוסף, נשאלו המשיבים על המניע שהביא את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט לגוש השינוי, 61%, רובם המכריע של העונים, חושבים שזה בגלל אמביציה אישיות, 20% בלבד סבורים שמניעיו אידיאולוגיים ו-19% ענו שאינם יודעים.

לקראת המצעד הדגלים ביום שלישי, נשאלו המשיבים לגבי קיומו - כאשר 56% מתנגדים שיתקיים, שמתוכם 81% מהם מגדירים עצמם כמרכז-שמאל ו-37% מגדירים עצמם כימין. אחוז התומכים במצעד עומד על 29% בסך הכל, כמחצית מהם מגדירים עצמם כימין.

ממשלת השינוי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד