י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מי הנכנסים?

המפלגות הראשונות לממש את החוק הנורבגי

מרצ ותקווה חדשה כבר מודיעים כי הם הראשונים להשתמש בחוק הנורבגי כדי להכניס למשכן ארבעה חברי כנסת חדשים. בהמשך צפויות מפלגות נוספות להכניס ח"כים חדשים במסגרת הנורבגי

המפלגות הראשונות לממש את החוק הנורבגי
ניצן הורביץ צילום: פלאש 90

על רקע השבעת הממשלה מחר, במרצ ותקווה חדשה מודיעים הערב (מוצ"ש) כי הם הראשונים לממש את החוק הנורבגי ולהכניס כבר ביום רביעי חברי כנסת חדשים לכנסת למשכן.

בתקווה חדשה הודיעו כי מיד עם השבעתם כשרים, יגישו חברי הכנסת זאב אלקין ויועז הנדל את התפטרותם ויכהנו רק כשרים לטובת הבאים בתור ברשימה שיכנסו לכנסת.

מי שצפויים להיכנס הם חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת שיעזוב את תפקידו לטובת מינוי כח"כ פשוט, וחבר הכנסת לשעבר צבי האוזר שלא נכנס לכנסת ה 24 ויכהן כחבר כנסת.

במרצ הודיעו כי השרים המיועדים ניצן הורוביץ ותמר זנדברג צפויים להתפטר במסגרת החוק הנורבגי ובמקומם יצטרפו לסיעת מרצ חבר הכנסת לשעבר מיכל רוזין שתשמש יו"ר הסיעה ועו"ד גבי לסקי.

בהמשך צפויים בשאר המפלגות לשלב חברי כנסת במסגרת החוק הנורבגי, כשבימינה נתקלים בבעיה שיישארו ללא חברי כנסת שייצגו את המפלגה, מפלגת השלטון הקטנה במפלגות, שכן רק 2 ח"כים יישארו בכנסת כראשי ועדות וחלק מהבאים בתור אינם תומכים ברעיון ממשלת השינוי.

צביקה האוזר החוק הנורבגי מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד