י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יש מחיר

עיתונאית שפרסמה דברים נוראיים נגד יהודים, פוטרה מעבודתה

בחקירה שערך תאגיד השידור הבריטי ה-BBC, התברר כי עיתונאית פלסטינית שסיקרה את הלחימה בין ישראל לפלסטינים, כתבה דברים נוראיים נגד יהודים ובשל כך היא פוטרה מעבודתה

עיתונאית שפרסמה דברים נוראיים נגד יהודים, פוטרה מעבודתה
אילוסטרציה צילום: unsplash

טאלה אלוואה, עיתונאית פלסטינית שעבדה עבור ה-BBC, ודיווחה על המלחמות ועל הסכסוך בין ישראל לפלסטינים, פוטרה מעבודתה, לאחר שכתבה בטוויטר ב-2014 בזמן 'צוק איתן', כי "ישראל היא גרועה יותר מהנאצים" ו"היטלר צדק" ו"צה"ל תלכו לעזאזל".

קבוצת המעקב אחר אנטישמיות Honing Reporting, חשפה את הציוץ של העיתונאית שפורסם לפני שהחלה לעבוד ב-BBC. אתר Jewish News דיווח, כי העיתונאית עבדה בעיר רמאללה, והייתה חלק מצוות המדווחים שסיקר את הלחימה האחרונה בין ישראל לחמאס ואת התגובות ברחוב הערבי ללחימה. אך בעקבות חקירה אמר גורם בכיר בתאגיד השידור הבריטי, כי "האדם הזה כבר לא עובד עבור ה-BBC".

גם בישראל החלו לעקוב אחר עיתונאים שלא עושים נטו את עבודתם. כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בעקבות הענקת אות הוקרה לערוץ אל־ג'זירה מבכירי חמאס, לשכת העיתונות הממשלתית בישראל שוקלת לשלול לעובדי הערוץ את תעודת העיתונאי שלהם. על פי הדיווח ב'מקור ראשון', ‏לשכת העיתונות הממשלתית בוחנת את האפשרות לשלול מעובדי אל ג'זירה בישראל את תעודות הלע"מ ואת שירותי הלשכה הנוספים שמאפשרים להם את הסיקור בישראל.

האפשרות לשלילת הרשיון מגיעה לאחר שבכירי חמאס העניקו לנציגי הערוץ אות הוקרה על הסיקור במהלך מבצע 'שומר החומות': "הערוץ הקטארי עבד במקצועיות רבה והפגין את הזדהותו עם העם הפלסטיני". נכתב.

BBC עיתונאית פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד