ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צרות מבית

אחרי שלא קיבל שר: אבידר נגד ליברמן "אפעל עצמאית"

למרות ובעקבות שהוצע לו תפקיד שר במשרד האוצר הבהיר חבר הכנסת אלי אבידר כי הוא נוטל לעצמו חופש הצבעה | בכל מקרה לא הוא האיש שיפיל את ממשלת השינוי שכה לחם עבורה

אחרי שלא קיבל שר: אבידר נגד ליברמן "אפעל עצמאית"
אלי אבידר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

אמש (מוצ"ש) התייצב חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו ברחוב בלפור בסמוך למעון ראש הממשלה והבהיר עד כמה ראויים המפגינים להכרת הטוב, הוא הדגיש כי האנשים שם עמדו בחום ובקור על מנת להביא לממשלה זו.

בדבריו רמז אבידר אולי גם על הכרת הטוב שצריכה להיות אליו, האיש שהיה מתומכיה הנלהבים ביותר של ההפגנה השבועית נגד ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר ב'ישראל היום', אבידר שמכהן כחבר כנסת החל מהכנסת ה-21 מאד מאוכזב מהשלל שיועד לו עם הקמת ממשלת השינוי.

למרות שהוצע לו תפקיד שר, נפגע אבידר מתוכן ההצעה, כשמדובר בתפקיד שר במשרד האוצר, שם יכהן יו"ר התנועה שלו אביגדור ליברמן כמנהיג המדיניות, והתפקיד שלו מעוקר מתוכן.

בעקבות כך, על פי הדיווח הבהיר אבידר למקורביו כי מעתה גוש ישראל ביתנו מונה 6 מנדטים, והוא נוטל לעצמו חופש הצבעה. אבידר שהיה כאמור ממובילי המחאה לא יהיה זה שיפיל את ממשלת השינוי, אך מדובר בכאב ראש נוסף לקואליציה השברירית גם כך.

ואכן, בעוד הסיעות השונות החתומות על ממשלת השינוי חושפות בזה אחר זה את ההסכמים ביניהן כמו גם חלוקת התפקידים, בישראל ביתנו הבוקר (ראשון) הודיעו גם הם על חלוקת התפקידים, כך שאביגדור ליברמן יכהן כשר אוצר, עודד פורר יכהן כשר חקלאות, פריפריה ופיתוח הנגב והגליל, חמד עמאר ישמש כשר במשרד האוצר, אלכס קושניר מיועד לכהן כיו״ר ועדת הכספים ויוליה מלינובסקי תעמוד בראשות ועדה חדשה, ועדת רפורמות, ומי שלא יקבל תפקיד הוא אלי אבידר.

אלי אבידר ישראל ביתנו איווט ליברמן מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד