י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בבוקר ההשבעה

בנט איחל לעצמו ברכת כוהנים; הגולשים עקצו

בוקר היסטורי במדינת ישראל, נתניהו בבוקר (כנראה) האחרון שלו בתפקיד ראש הממשלה נזכר ב'יחידות' עם הרבי מליובאוויטש זיע"א, בנט עטור טלית ותפילין מאחל לעצמו את ברכת הכוהנים |  והרשת סוערת

בנט איחל לעצמו ברכת כוהנים; הגולשים עקצו
בנט עם תפילין צילום: מתוך הטוויטר

בעוד ראש הממשלה אוטוטו לשעבר בנימין נתניהו מעלה את התיעוד שלו עם הרבי מליובאוויטש זיע"א שהיום (ראשון, ג' תמוז) חל יום ההילולא שלו, ובכיתוב מיוחד הזכיר נתניהו את דברי הרבי שאמר לו כי הוא הולך להתמודד מול 119 אנשים, ואיחל לו הצלחה. ראש לשכתו לשעבר, והאיש שמוציא אותו מהלשכה העלה הבוקר תיעוד שלו עטור בטלית ותפילין, תוך שהוא מצמיד את הכיתוב של ברכת כוהנים.

נפתלי בנט הבוקר / צילום מסך

התיעוד של בנט עטור בטלית ותפילין אינו חריג, האיש ידוע כשומר שבת וחובש כיפה, אך בבוקר שכזה, בו נציגי החרדים מודרים מהקואליציה, ובהסכמים הקואליציוניים ישנם סעיפים רבים הנוגדים את היהדות הצרופה, פרסום תיעוד שכזה הפך למעורר סערה.

הגולשים הרבים שהגיבו לתמונה שהעלה בנט נחצו לשניים, בעוד חלק מהגולשים מחמיאים לאדם, ולתוכן התמונה, ומאחלים לו בהצלחה, היו רבים רבים שביקרו את האיש על מעשיו.

יועצו הפרלמנטרי של ח"כ יצחר פינדרוס, משה רבר הגיב לתמונה וציטט את פסוקי התהילים: "לָמָּה, רָגְשׁוּ גוֹיִם; וּלְאֻמִּים, יֶהְגּוּ-רִיק. יִתְיַצְּבוּ, מַלְכֵי-אֶרֶץ- וְרוֹזְנִים נוֹסְדוּ-יָחַד: עַל-יְהוָה, וְעַל-מְשִׁיחוֹ. נְנַתְּקָה, אֶת-מוֹסְרוֹתֵימוֹ; וְנַשְׁלִיכָה מִמֶּנּוּ עֲבֹתֵימוֹ. יוֹשֵׁב בַּשָּׁמַיִם יִשְׂחָק: אֲדֹנָי, יִלְעַג-לָמוֹ".

 

 

נפתלי בנט בנימין נתניהו טלית ותפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד