י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשדה התעופה בפרנקפורט

צלב קרס צויר על ארון קודש בתוך בית הכנסת

משטרת פרנקפורט מסרה כי צלב קרס נצבע על ארון קודש בתוך בית הכנסת שנמצא בשדה התעופה, קבוצת יהודיות בגרמניה גינו את חילול ארון הקודש בשדה התעופה הבינלאומי בפרנקפורט

צלב קרס צויר על ארון קודש בתוך בית הכנסת
הצלב שנצבע על ארון הקודש צילום: באדיבות המצלם

צלב הקרס התגלה לפני מספר ימים בבית הכנסת בשדה התעופה בפרנקפורט, אך לא ברור כמה זמן הוא היה שם מכיוון שחדר התפילה היה סגור זמן רב בעקבות מגיפת הקורונה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הגרמנית dpa.

"זה פשוט עצוב, שנאת היהודים הזו חייבת להיפסק סופית" נכתב בהודעת ועידת הרבנים האורתודוכסית בגרמניה. "המקרים המכוערים של האנטישמיות לא נעצרו אפילו באזור מאובטח ביותר, במקום שבו אנשים מכל רחבי העולם נפגשים לזמן קצר בזמן נסיעה ונמצאים במעבר". הצלב צויר על הארון, אך לא פגע בספרי התורה שבתוך הארון עצמו. כך דווחה סוכנות הידיעות AP.

האירוע האחרון הוא חלק מאירועים והתקפות אנטי-יהודיות במדינה שעלו בשנים האחרונות. על פי נתונים רשמיים, המשטרה בגרמניה רשמה כמעט 2,500 פשעים אנטישמיים בשנה שעברה.

שדה התעופה של פרנקפורט הוא בין שדות התעופה העמוסים ביותר בעולם, שדה התעופה שימש תפקיד חשוב גם עבור ישראלים במהלך מגפת הקורונה, לאחר שבמשך כמה חודשים, ישראלים שהיו בחו"ל חזרו לארץ דרך פרנקפורט, ונאלצו להמתין לאישור לטוס לישראל. בשל התהליך האיטי ישראלים רבים נתקעו בפרנקפורט במשך זמן רב במהלך ההמתנה.

משטרה צלב קרס פרנקפורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד