י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אנטישמיות בלוס אנג'לס

בדרכם לבית הכנסת: ילדים חרדים הותקפו בכדורי פיינטבול

אב חרדי שלח לכלי התקשורת תמונה ובו נראים כתמי הצבע על חולצת אחד מבניו. "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע", הודה האב ר' יענקי מוניץ , לדבריו, "ה'חטא' היחידי של בניי היה - העובדה שהם ילדים יהודים גאים"

בדרכם לבית הכנסת: ילדים חרדים הותקפו בכדורי פיינטבול
תקיפת הצעירים צילום: באדיבות המצלם

"אנו רוצים לשוב לבית הכנסת לתפילת מנחה" אמרו שני אחים ממשפחה חרדית בלוס אנג'לס למרות התקיפה האנטישמית שחוו, כך פורסם בכלי התקשורת המקומיים.

האחים הצעירים חוו תקיפה אנטישמית בשעה שעשו את דרכם הביתה מתפילת שחרית של שבת שעברה, כאשר הותקפו בכדורי צבע שכוונו לעברם ממכונית חולפת. כדורי פיינטבול עלולים גם לפצוע חלקים רגישים בגוף, כאשר הירוי אינו עוטה את המיגון המתאים, אולם בחסדי שמים האירוע הסתיים לא פגיעה בגוף.

לפי הדיווח, התקרית אירעה בשבת בעיר לוס אנג'לס. שני ילדים, בני 11 ו-13, ממשפחת מוניץ החרדית, עשו את דרכם יחד עם אמם מן התפילה לסעודת השבת, כאשר הילדים - חבושי כיפות ועטויי ציציות - ספגו כדורי 'פיינטבול' בצבע אדום על חולצות השבת הצחורות.

ר' יענקי מוניץ, אביהם של הילדים, סיפר כי הכדורים כוונו מתוך מכונית שחורה מדגם הונדה אקורד - שמיהרה לעזוב את המקום בטרם ניתן היה לזהות את התוקפים. תלונה הוגשה במשטרה מיד עם צאת השבת.

האב שלח לכלי התקשורת תמונה במוצאי שבת ובו נראים כתמי הצבע על חולצת אחד מבניו. "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע", הודה האב. לדבריו, "ה'חטא' היחידי של בניי היה - העובדה שהם ילדים יהודים גאים". "הם ממש היו מזועזעים, בפרט בן ה-11, אבל ברוך ד' הם בסדר", סיפר מוניץ. "הם אמרו לי שהמעשה החולני, המרושע והפחדני הזה של אנטישמיות, לא ירתיע אותם מלהיות ילדים יהודים גאים".

עוד סיפר האב, כי בתחילה חשש בנו בן ה-11 לשוב לבית הכנסת לתפילת מנחה, אך לאחר שיחה שקיימו עמו הוריו הוא החליט לעשות כך. "הוא אמר: 'אני אלך!', וקיים זאת בגאווה".

אנטישמיות לוס אנג'לס תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד