י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יגיע להצבעה?

בן גביר נפצע בתאונת דרכים; מסרב להתפנות לבית החולים

בעוד עיני כולם נשואות אל אלי אבידר מישראל ביתנו, וסעיד אלחרומי מרע"מ המאוכזבים מהשלל שעלה בידיהם, ח"כ איתמר בן גביר סירב להתפנות לבית החולים לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים | הח"כית מ'העבודה' המאושפזת בבית החולים מתעתדת אף היא להגיע לכנסת

בן גביר נפצע בתאונת דרכים; מסרב להתפנות לבית החולים
איתמר בן גביר מניף דגל בשער שכם צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ימינה שקיבלה 6 מנדטים בלבד בבחירות האחרונות נערך להצבעה הקריטית שתחל היום בשעה 16:00 במליאת הכנסת. 8 סיעות חברו לכדי הסכמים מורכבים על מנת להוציא את בנימין נתניהו ממעון ראש הממשלה, וכל אצבע חשובה על מנת להוציא את הממשלה לפועל.

בתוך כך, דווח כי הבוקר (ראשון) חבר הכנסת איתמר בן גביר היה מעורב בתאונת דרכים בנוף הגליל, מצבו של בן גביר טוב, והוא התעקש לא להתפנות לבית החולים על מנת לתרום את אצבעו בהצבעה הקריטית.

יצוין כי בעוד בן גביר מתכנן להתייצב במליאת הכנסת, למרות התאונה בה היה מעורב. חברת הכנסת מטעם העבודה אמילי (חיה) מואטי המאושפזת בבית החולים, ומתאוששת מטיפול רפואי שעברה, מתעתדת אף היא לבוא למרות חולשתה להצביע בעד ממשלת השינוי.

בתוך כך, בליכוד ממשיכים להפעיל לחץ על חבר הכנסת של רע"מ סעיד אלחרומי, מקום 4 ברשימה המאיים שלא לתמוך בממשלה בעקבות זעם על ההסכמים שנחתמו ונחשפו בערב השבת. הצבעתו יכולה להוביל לאי הקמת הממשלה היום. גורם במפלגה אמר: "נשמע את הטענות, נראה אם עמדו בהסכמים או עבדו עלינו, ונקבל החלטה משותפת".

בתוך כך, גם איש ישראל ביתנו חבר הכנסת אלי אבידר מרכז סביבו לחץ, לאחר פרסום אי שביעות רצונו מהתפקיד שהוצע לו, אך למרות אכזבתו לא נראה שאיש המהפכה הוא זה שימנע אותה בסופו של דבר.

איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד