י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הראשון להגיב

נשיא צרפת: מקווה שהממשלה החדשה תפעל לחידוש המו"מ

הראשון להגיב לממשלה החדשה שנרקמת בישראל הוא נשיא צרפת "מקווה שהממשלה החדשה תפעל לחידוש המשא ומתן לשלום צודק ובר־קיימא עם הפלסטינים, על פי הפתרון של שתי מדינות, ברוח עמדותינו"

נשיא צרפת: מקווה שהממשלה החדשה תפעל לחידוש המו"מ
נתניהו ונשיא צרפת מקרון צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו מיצב עצמו לאחר שנות כהונתו הרבות כאחד ממנהיגי העולם, ולא אחד ממנהיגי העולם היה נוהג להתקשר אליו להתייעץ ולשמוע את דעותיו. בתוך כך, הפופולאריות הרבה שצבר העניקה לו את העוצמה לעמוד מול מנהיגי העולם השונים לעמוד על עקרונות הביטחון של ישראל כהבנתו.

לאור כך, בעולם כולו מסתכלים בהשתאות ועוקבים אחרי המצב הפוליטי בישראל, כאשר איש הימין ראש לשכתו לשעבר של נתניהו מוציא אותו מתפקיד ראש ממשלת ישראל.

הראשון להגיב לממשלה החדשה שנרקמת בישראל הוא נשיא צרפת עמנואל מקרון שאמר ל'מעריב': "אני מקווה שהממשלה החדשה תפעל לחידוש המשא ומתן לשלום צודק ובר־קיימא עם הפלסטינים, על פי הפתרון של שתי מדינות, ברוח עמדותינו".

"צרפת מוכנה לתרום לתהליך תוך כיבוד השאיפות הלגיטימיות של כולם. פעלתי להפסקת ההסלמה יחד עם מצרים וירדן, אבל צריך ללכת רחוק יותר. אנחנו מחויבים לביטחון ישראל ולזכותה להתגונן במסגרת החוק הבינלאומי" הבהיר מקרון.

עמנואל מקרון צרפת משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד