י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סערה במליאה

בנאום של בנט: סמוטריץ' ומפלגתו הניפו תמונות של נרצחי טרור • צפו

בתחילת נאומו של ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, חברי מפלגת 'הציונות הדתית' הניפו תמונות של נרצחי טרור - כאות מחאה על שיתוף הפעולה של 'ימינה עם מפלגת 'רע"מ'; משמר הכנסת הוציא כמה מהם המליאה | חברי כנסת מ'הליכוד' קראו קריאות גנאי כלפי בנט

בנאום של בנט: סמוטריץ' ומפלגתו הניפו תמונות של נרצחי טרור • צפו
בצלאל סמוטריץ' מוצא מהמליאה צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

לאחר שמחו במשך שבועות על כניסת מפלגתו לקואליציית השינוי, היום (ראשון) חברי הכנסת ממפלגות גוש נתניהו ביצעו כמה פרובוקציות בזמן הנאום של ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט במהלך הדיון לקראת השבעת הממשלה ה-36.

תחילה חברי מפלגת 'הציונות הדתית' החלו לנופף בתמונות של נרצחים מפעולות טרור, זאת בעקבות בקשתם של משפחות הנרצחים. בתגובה, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק הוצאו מהמליאה, ואחריהם גם שמחה רוטמן ומיכל וולדיגר.

לאחר מכן חבר הכנסת איתמר בן-גביר הניף דגול שחור, וגם הוא הוצא מהכנסת: "מעל הממשלה מתנוסס דגל שחור, דגל של שקר, דגל של מכירת המדינה לאחים המוסלמים ונעשה הכל כדי להפיל את הממשלה הרעה הזו", אמר.

בנוסף, תוך כדי נאומו, כמה חברי כנסת מגוש נתניהו, מ'הליכוד' וחברי כנסת חרדים, החלו לצעוק קריאות גנאי לעברו של יו"ר 'ימינה': "נוכל", "שקרן", "הנוכל מרעננה" ועוד כמה קריאות, ויו"ר הכנסת התקשה להשתלט על הצעקות ואיים להוציאם.

בנט, שניסה תוך כדי להשלים את דבריו, אמר במהלך הצעקות שהוטחו לעברו: "כגובה הצעקות, כך גובה אובדן המשילות בתקופתכם".

מליאת הכנסת נפתלי בנט הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד