י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מגיב לנאום בנט

הח"כ העורק ל'בחדרי': "קשה לייצג את החרדים כשהם לא בממשלה" • צפו

לאחר שבנט אמר בנאומו כי הוא ייצג את המגזר החרדי שנציגיו נותרו מחוץ לממשלה, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', שמתנגד לממשלת השינוי, אמר ל'בחדרי' כי קשה לייצג את הציבור החרדי: "אם הוא לא שותף בממשלה" | בנוסף ביקר את מפלגתו: "היה נכון לדבוק במחנה הלאומי" | צפו

הח"כ העורק ל'בחדרי': "קשה לייצג את החרדים כשהם לא בממשלה" • צפו
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ברקע התשבחות להם הוא זוכה במחנה נתניהו על התנגדותו לממשלת השינוי, היום (ראשון) חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שמתנגד כאמור לקואליציית לפיד-בנט, התייחס לנאומו של ראש מפלגתו.

שיקלי התייחס בשיחה עם 'בחדרי חרדים', על טענתו של בנט כי ייצג את המגזר החרדי בממשלתו, לאחר שנציגיו לא נכנסו אליה: "אני חושב שקשה לייצג את המגזר החרדי אם הוא לא שותף לממשלה".

על האשמה לאי-הצטרפות הנציגים החרדיים לממשלת השינוי, אמר: "אני לא חושב שהאשמה זה העניין. ברמה האישית אני חושב שהיה נכון לדבוק במחנה הלאומי, להישאר איתנים ולנסות לגרור פנימה את סער או חלקים מ'תקווה חדשה'".

"אני חושב שזה היה מביא תוצאות טובות במחנה הלאומי, וגם בייצוג של החרדים", סיכם חבר הכנסת שיקלי, שעתידו הפוליטי טרם ברור.

כזכור, ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט פנה בנאומו למגזר החרדי, ואמר: "אמנם ראשי המפלגות החרדיות בחרו שלא להצטרף לקואליציה, אבל זה לא אומר שאתם, הציבור עצמו, לא מיוצגים. אני אייצג אתכם, אנחנו נייצג אתכם".

"הממשלה החדשה תכבד את לומדי התורה, ובמקביל תפעל לשחרר חסמים שמנעו מהציבור החרדי להשתלב בתעסוקה ובחברה בישראל", אמר בנט. "נטפל בבעיות עומק שמנציחות קשיים בחברה החרדית, בראשן מצוקת הדיור".

ממשלת השינוי עמיחי שיקלי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד