ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"שה' לא יתן לבצע את זממם"

מאות בעצרת בכותל נגד ממשלת השינוי · צפו

על רקע הנאומים בכנסת לקראת ההצבעה לממשלת השינוי, מאות הגיעו לכותל המערבי, לתפילה נגד קואליציית לפיד-בנט: "הממשלה בחדשה מורכבת מכמה חברי הכנסת, ששמו את המלחמה ביהדות כמשימת חייהם" | בין המתפללים כמה רבנים מהציונות הדתית · צפו

מאות בעצרת בכותל נגד ממשלת השינוי · צפו
העצרת בכותל צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

רגע לפני שהיא תושבע, הערב (ראשון) מאות אנשים הגיעו לרחבת הכותל המערבי, בתפילה נגד ממשלת השינוי שמתרקמת, זאת לאחר שכל חברי הקואליציה לעתיד הודיעו כי יצביעו בעדה.

"הממשלה החדשה מורכבת מחברי כנסת של השמאל והשמאל הקיצוני, חברי כנסת ששמו את המלחמה ביהדות כמשימת חייהם", טענו מארגני התפילה. "חלקם שמו את המלחמה בהתיישבות בארץ ישראל כמשימה".

הם המשיכו ואמרו: ''אנחנו מתפללים שה' לא יתן להם אפשרות לבצע את זממם להחליש את היהדות של המדינה ואת ההתיישבות בכל חלקיה".

''שלא יתן להם כח לפגוע בכשרות ובגיורים, שלא יתן להם כל לפגוע בקדושת המשפחה. בקדושת עם ישראל, בגיורים, בכשרות, בשבת. שלא יתן להם להפקיר את ארץ ישראל להשתלטות הערבים'', סיכמו.

התפילה התקיימה במעמד: הרב דב ליאור, הרב אריה שטרן, הרב שמואל אליהו, הרב דוד חי הכהן, הרב צבי קוסטינר, הרב חיים שטיינר, הרב יהושע וייצמן, הרב דוד תורגמן, הרב דוד דודקביץ והרב יהודה סדן.

עצרת תפילה הכותל המערבי הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד