י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"המציאות מכתימה"

הח"כ מ'מרצ' במכתב מאתגר לראש הממשלה בנט

עם השבעתה של ממשלת השינוי, חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ' שיגר מכתב לראש הממשלה וראש הממשלה החליפי, שבו קרא להם לפעול להפסקת ההתנכלות לאוכלוסיה הפלסטינית ב"שטחים הכבושים" כהגדרתו המתריסה | "המציאות של הכיבוש הפלסטינים מכתימה את הדמוקרטיה", כתב

הח"כ מ'מרצ' במכתב מאתגר לראש הממשלה בנט
ישיבת הממשלה הראשונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שסוכם כי הממשלה החדשה לא תעסוק בתחום המדיני הכה רגיש בין הגושים, הערב (ראשון) חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ' שלח מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ובו ביקש מהם לפעול בנוגע לשטחים ה"כבושים".

במכתב שכתב רז, שנשלח עם כינונה של הממשלה, קרא ללפיד ובנט לפעול להרגעה בשטחי יהודה ושומרון, ולפעול למען הפסקת ההתנכלות מצד צה"ל והמתיישבים. כך לטענתו. "נקטו עמדה ברורה סביב המתרחש בשטחים הכבושים" דרש הח"כ.

"המציאות של הכיבוש והשלטון הצבאי בפלסטינים מכתימה את הדמוקרטיה הישראלית זה יותר מ-54 שנה", כתב מוסי רז והוסיף, "זוהי מציאות שבה הרג מפגינים באש חיה, גזל אדמות והגבלת חופש התנועה הפכו לחדשות של מה בכך, ואל לנו להשלים עמה".

"אני קורא לעומדים בראש הממשלה החדשה לפעול להבאת תיקון ולהפסקת כל צורה של עוול והתנכלות כלפי האוכלוסיה האזרחית הפלסטינית", סיכם.

מרצ מוסי רז נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד