י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השמאל פותח שמפניות

זמרת חילונית קראה לנתניהו 'המן' וסירבה להתנצל

הזמרת החילונית אחינועם ניני כינתה את בנימין נתניהו, בכינוי הגנאי העתיק - "המן", במהלך חגיגות השמאל בכיכר רבין בתל אביב. כמו כן, בניין עיריית תל אביב הואר בצבעי דגל ישראל לכבוד השבעת הממשלה

זמרת חילונית קראה לנתניהו 'המן' וסירבה להתנצל
נתניהו צילום: מרק שלם, פלאש 90

הזמרת החילונית אחינועם ניני כינתה אמש (ראשון) את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בכינוי הגנאי "המן".

הזמרת הופיעה בחגיגות בכיכר רבין בתל אביב שנערכו אמש בקרב חוגי השמאל הקיצוני לרגל החלפת הממשלה והורדת נתניהו מהשלטון.

החוגגים תיעדו אותה כשהיא אומרת במהלך שיר נגד נתניהו כי "נפטרנו מהמן". עוברי אורח שהיו שם סיפרו כי היא חזרה על עצמה מספר פעמים והחוגגים הריעו לה בתגובה.

ההופעה המבישה של הזמרת גררה המון תגובות מצד גולשים ואנשי ימין שתקפו אותה בחריפות, אך היא סירבה להתנצל: "אני לא חוזרת בי ולא מתנצלת. אין לי שום סיבה להתנצל. נתניהו עשה נזק איום למדינת ישראל", אמרה הזמרת ל'ווינט'.

גם לא מעט גולשים שמזדהים ככאלה השייכים למחנה השמאל גינו את התבטאותה של ניני, אך טענו כי לא מדובר בנושאת תפקיד רשמי כמו שר או ח"כ ולכן ההתייחסות צריכה להיות בהתאם, אך מצד שני תקפו את נאום נתניהו, שלטענתם היה מסית מאוד.

למרבה הפלא, ההופעה שהביאה לסערה גדולה, לא הצליחה להוציא מילת גינוי אחת מצד ראשי ממשלת ה"שינוי, ריפוי ואיחוי", שהגיעו לדבריהם, ל"אחות את הקרעים בעם".

מאידך, אנשי תקשורת רבים מהשמאל גינו את דבריה של ניני, וכתבו כי מדובר בהתבטאות לא לגיטימית גם בהתייחסות לנתניהו.

לצד זאת, בשמאל קיימו חגיגות רבות ברחבי הארץ לרגל השבעת הממשלה החדשה, וכניסתן של מפלגות השמאל הקיצוני לממשלה לאחר 12 שנות אופוזיציה‏.

כמו כן, בניין עיריית תל אביב-יפו הואר אתמול בצבעי דגל ישראל לכבוד השבעת הממשלה החדשה, כסימן ואות לצהלת השמאל עם הורדתו של בנימין נתניהו מהשלטון.

ביבי נתניהו זמרת המן מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד