י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הותיר ארבעה יתומים

הרב רפאלוב מבני ברק נפטר מהמחלה הקשה

הלך לעולמו לאחר מחלה קשה האברך הרב שלמה רפאל רפאלוב ז"ל מבני ברק מחשובי האברכים בכולל 'מדרש הרמב"ם' בפתח תקווה והוא בן 52 בלבד

הרב רפאלוב מבני ברק נפטר מהמחלה הקשה
הרב שלמה רפאל רפאלוב ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים בלינסון בפתח תקווה הלך לעולמו לאחר מחלה קשה ונוראה האברך הצעיר והחשוב הרב שלמה רפאל רפאלוב ז"ל מבני ברק מחשובי האברכים בכולל 'מדרש הרמב"ם' בפתח תקווה והוא בן 52 בלבד. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח חלה ל"ע במחלה הקשה במעיים במשך כמה שנים מאז סבל ייסורים קשים ומרים והים למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל נולד לאביו הרב הגאון רבי נתנאל רפאלוב שליט"א מרבני ישיבת הרמב"ם ורב בית הכנסת 'גור אריה יהודה' בבני ברק, אמו מרת אסתר שתחי' בתו של הגאון חכם יאיר חפוטא זצ"ל רבה הספרדי של באר יעקב. 

בבחרותו למד בישיבת 'באר יעקב' והיה תלמיד חביב של מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה שמואל שפירא בעל 'קונטרס הביאורים'. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' לבית משפחת גוטמן מציריך. לאחר נישואיו המשיך ללמוד בכולל "מדרש הרמב"ם" בפתח תקווה שבראשות ראש הישיבה הגאון רבי אברהם חפוטא. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על בעל חסד מופלא "אחד הדברים המיוחדים שנודע בהם היו מעשי החסד הרבים שעשה עם הזולת, בכל דבר שהיה צריך הכול הוא עשה בשמחה, עם משפחתו ושכניו, הוא תמיד היה בכל מקום בשביל לעזור". 

"היה עובד ה' שהקפיד על קוצו של יוד, היה ירא שמים מרבים, בעל מידות טובות והיה צנוע ונחבא אל הכלים בכל יום שישי היה מחלקת לאלמנות והכל היה עושה בסתר מבלי שידעו". 

הותיר אחריו ארבעה ילדים יתומים בביתו שטרם זכה להשיאם. 

מסע הלוויה היום בשעה 15:30 אחר הצהריים מביתו ברחוב ירמיהו 4 בבני ברק דרך בית המדרש גור אריה יהודה ברחוב רבי עקיבא 37 בעיר להר המנוחות בירושלים שם ייטמן.  

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה הרב חפוטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד