ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
הקרע באופוזיציה

בכיר בליכוד: "בנט נכנס להלם - לא התכונן לזה"

במהלך נאומו של ראש הממשלה אתמול בכנסת, חברי הכנסת מגוש נתניהו הפריעו לו כמעט בכל משפט | חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' טוען שבנט היה בהלם: "ככה זה כשאתה רוצה להיות ראש ממשלה" | בנוסף תקף את מפלגתו של סמוטריץ': "הם הפילו את 'הליכוד'"

בכיר בליכוד: "בנט נכנס להלם - לא התכונן לזה"
ישיבת הממשלה הראשונה צילום: ישי ירושלמי

ברקע יומה הראשון של ממשלת השינוי, הבוקר (שני) חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' התייחס להפרעות מגוש תומכי נתניהו לבנט, במהלך נאומו ערב השבעת ממשלתו.

"בנט נכנס להלם. הוא לא התכונן לזה", טען ביטן ב'ערוץ 12'. "אבל ככה זה כשאתה רוצה להיות ראש ממשלה, תתרגל לכל דבר. אני לא צעקתי, זה לא נותן שום דבר. זה היה צורם, אבל אנשים כעסו עליו והוציאו את זה במועד הזה. זאת לא פעם ראשונה".

הוא הודה: "זה לא אירוע פשוט מבחינתנו. אבל, זה לא נורא בכלל שנהיה באופוזיציה. נחזור כמה שיותר מהר. אני לא תומך בפריימריז, יש זמן לכל דבר ועכשיו זה התפקיד שלנו להפיל את הממשלה".

"הסיכוי שלנו להפיל את הממשלה הזאת הוא רק אם נתניהו יישאר יושב ראש האופוזיציה. אם הוא יזוז הצידה, בליכוד יתעסקו רק במריבות פנימיות על מי יהיה ראש הליכוד הבא ולא בהפלת הממשלה. צריך עכשיו שקט בליכוד", הוסיף.

"היחסים האישיים הם אלה שקבעו כאן", קבע בכיר הליכוד והמשיך, "השנאה האישית של גדעון סער לנתניהו כיוון שלא קיבל תפקיד שר היא מוגזמת, בנט עשה סלטות באוויר כל היום, אבל הנפילה הכי גדולה הייתה כשליברמן עזב את גוש הליכוד".

לאחר מכן התייחס למפלגתו של סמוטריץ׳ בראיון ל'כאן ב', וטען כי הם הפילו את השלטון של מפלגתו: "רצינו שעבאס ייצא החוצה בזמן ההצבעה. 'הציונות הדתית' היא שהפילה את 'הליכוד'".

"סמוטריץ׳ קיבל מהליכוד 5 מנדטים והיה צריך לתת לנו להקים ממשלת 59. ביקשנו שיחכה בסבלנות ונצרף עוד שניים בהמשך", ציין.

נפתלי בנט דוד ביטן בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד