י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עוצר יציאות מהארץ

נתניהו במפגש ראשון עם סיעות האופוזיציה: "הממשלה תיפול מהר"

יו"ר האופוזיציה החדש בנימין נתניהו מתרגל מהר מאוד לתפקידו החדש ונערך אליו במלוא הרצינות והמרץ. לפני שעה קלה התכנסו חברי סיעות האופוזיציה יחד עם היו"ר נתניהו וסיכמו על המהלכים הבאים. "נעמוד מולם באופוזיציה חזקה ומאוחדת ונפיל את הממשלה בהזדמנות הראשונה"

נתניהו במפגש ראשון עם סיעות האופוזיציה: "הממשלה תיפול מהר"
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סיעות האופוזיציה התכנסו היום (שני) לישיבה ראשונה במטרה לתאם עמדות לקראת תחילת פעילות הממשלה והכנסת, נתניהו הכריז על עוצר יציאות מהארץ, להימנע מקיזוזים ולהימנע ממריבות פנימיות בתוך האופוזיציה.

"יש לנו אופוזיציה חזקה מאוד - 53 ח"כים, מלוכדים ואיתנים כדי להפיל את ממשלת השמאל המסוכנת הזאת, ממשלת ההונאה. היא תיפול מהר ואגיד לכם למה: הדבר היחיד שמחבר ביניהם זה שנאה, הדרה ושררה. על זה אי אפשר להחזיק ממשלה", אמר נתניהו.

עוד הוסיף ואמר ראש האופוזיציה: "יש בהם כל כך הרבה ניגודים ועם שנאה כזו אי אפשר להחזיק ממשלה לאורך זמן. מי שהעביר 6 מנדטים במעשה הונאה מימין לשמאל יכול אולי להוליך שולל ולהקים ממשלה זמנית אבל לא יותר מזה. אנחנו נעמוד מולם באופוזיציה חזקה ומאוחדת ונפיל את הממשלה הזאת בהזדמנות הראשונה".

נתניהו ציין כי בעבר כי עמד בראשות האופוזיציה פעמיים: "הובלתי אופוזיציות ב-1995 ושוב ב-2005. עבדנו קשה, יחד, והבאנו בשני המקרים ניצחונות גדולים. זה יקרה גם הפעם רק הרבה יותר מהר".

ראש האופוזיציה החדש פנה לחברים וחילק הוראות: "אני מבקש משמעת אופוזיציונית. יש להם מרווח של סיכה ולכן אני מבקש משמעת ברזל בכל מה שכרוך בנוכחות ואני מתכוון לשמש דוגמה אישית. אני רוצה גם לכידות, והלכידות מתבטאת בישיבה הזאת, בישיבת ראשי הסיעות שקבענו שניפגש כל שבוע ביום שני ומעת לעת במהלך השבוע".

"הממשלה הזו היא ממשלת הונאה, ממשלת ניגודים ושעטנז, שלא מסוגלת לעשות כלום למען הביטחון שלנו, למען כלכלה בריאה. אנחנו נקבע כללים בינינו ואנחנו נעמוד בהם שיחייבו את כולנו ונלך בדרך הזאת - ונושיע את מדינת ישראל ואת עם ישראל, בעזרת השם", סיים נתניהו

השר אריה דרעי תקף את התקשורת: "השמאל ידע לשתוק עד אתמול בלילה, הכול היה מותר. עכשיו הוא (נפתלי בנט א.ק.) יהיה חניך תורן אצלם, ליברמן, בעל המריצות. תראו שבימים הקרובים יתחילו הקולות להישמע. התקשורת לא עשתה את תפקידה", תקף

דרעי הוסיף ותקף את התקשורת: "כל מה שנקרא אצלנו סחיטה, שם זו הסדרה, הכול לגיטימי. מקווה שהתקשורת באה על סיפוקה. אולי עכשיו היא תתחיל לעשות את תפקידה באמונה".

בנימין נתניהו אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד