י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקחו דבר אישי

הישיבה כמרקחה: מי פרץ לחדרו של ראש הישיבה

ישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה סוערת: בחורי הישיבה בהלם, מי עקב אחר הלו"ז של ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן ופרץ לחדרו של מבלי שהבחורים ישימו לב ולקח חפץ אישי החשוב לראה"י | כל הפרטים בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

הישיבה כמרקחה: מי פרץ לחדרו של ראש הישיבה
הגר"י רוזן בפתח הישיבה צילום: שוקי לרר

ביום רביעי בשבוע שעבר אירעה פריצה לחדרו של ראש ישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה, הגאון רבי יגאל רוזן, מגדולי ראשי הישיבות בדורנו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' והם מתפרסמים בפרסום ראשון, עולה כי מדובר במישהו שנטל מחדרו של ראש הישיבה "דבר אישי מאוד, אך לא יקר", כך לדברי ראש הישיבה שסיפר לתלמידיו.

מדובר בגניבה שמסעירה את הישיבה כמה ימים ואת ראש הישיבה בפרט. אחד התלמידים ששוחח עם 'בחדרי חרדים' מספר כי באופן עקרוני הבחורים היו אמורים לשים לב לפריצה ומי שגילה זאת, הוא חתנו של ראש הישבה הרב הילדסהיימר, המכהן כאחד מרבני הישיבה, שבשעה 23:00 ראה שהדירה מבולגנת ולא כפי הסדר שתמיד משאיר ראש הישיבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי באותו היום אחד מתלמידי הישיבה (הב' משה ברוכי, בנו של חכ"ל אליהו ברוכי מ.ו.) עשה סיום הש"ס בישיבה וממילא כל הישיבה הייתה עסוקה בסיום, הגנבים או הגנב ניצלו את הזמן ופרצו לחדרו של הגר"י רוזן.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי ככל הנראה הפריצה הייתה על ידי מישהו שיודע על סדריו של ראש הישיבה במפורט וכי הפריצה התרחשה בין השעה 21:00 ל-23:00.

ראש הישיבה הגיש באותו יום תלונה, והמשטרה הוזעקה לישיבה לצורך לקיחת טביעות אצבע.

לדברי אחד התלמידים: "ראש הישיבה היה נסער מאוד במהלך סוף השבוע ואף את סיורו הקבוע בפנימייה מידי יום חמישי בערב הוא לא קיים".

לא ברור מי עומד מאחורי הפריצה והשמועות בישיבה עברו מפה לאוזן, אנו ב'בחדרי חרדים' נעדכן על התפתחות החקירה במידה ויהיו פרטים נוספים.

בינתיים מעריכים בישיבה כי אותו גנב שנכנס למקום עשה זאת בדרכים שאין בהן מצלמות.

הרב יגאל רוזן ישיבת אור ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד