י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מחכים לעדכון"

צפו: זה מה שבנט הבטיח והיום הראשון כבר מאחורינו

במערכת הבחירות האחרונה, הבטיח בנט כי ביומו הראשון בתפקיד ראש הממשלה, הוא יחתום על אישור מלא להתיישבות הצעירה: "צריך לפרוץ את תקרת הזכוכית" | אלא שכמו שאר הבטחותיו, הוא טרם מילא את הבטחתו זו | חברת הכנסת מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' הגישה שאילתה בנושא

צפו: זה מה שבנט הבטיח והיום הראשון כבר מאחורינו
נפתלי בנט צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

זהו יומו הראשון של ראש הממשלה נפתלי בנט, וברשת וגם בהתיישבות, נזכרו באחת מהבטחות הבחירות שלו, שעל חלקן כבר עבר בעצם הקמת הממשלה הנוכחית.

כחלק ממסע הבחירות שלו נסע בנט אל אנשי ההתיישבות הצעירה, והבטיח להם כי ביומו הראשון כראש ממשלת ישראל, הוא יכשיר את היישובים הללו, זאת כדי להשיג את קולותיהם בקלפי.

"ביום הראשון שלי בתפקיד ראש ממשלת ישראל, אני חותם על אישור מלא להתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון", אמר אז בנט. "זה אפשרי. תאמינו זה אפשרי, צריך לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהפסיק לפחד".

אלא שכעת כאמור, אנו ביומו הראשון של בנט בתפקידו ראש ממשלת ישראל, והוא טרם ביצע את הבטחתו, ובעקבות כך, חברת הכנסת מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' שלחה לו שאילתה שבה הציגה את הנושא.

"‏כבוד ראש הממשלה, נותרו עוד מספר שעות לסיום יומך הראשון בתפקיד. מחכים לעדכון בדבר חתימתך על האישור המלא להתיישבות הצעירה, כהבטחתך", כתבה וולדיגר.

נפתלי בנט מיכל וולדיגר ההתיישבות הצעירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד