י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שלל אטרקציות

לכל הגילאים: ההרשמה לקייטנות חמאס נפתחה

ברצועת עזה החלה ההרשמה לקייטנות הקיץ של חמאס המכונות "חלוצי השחרור" | על פי הודעת הזרוע הצבאית, הקייטנות שיתקיימו לילדים מגיל בית ספר יסודי ועד אוניברסיטה, יהיו בסימן "חרב ירושלים" - שמו הפלסטיני של מבצע שומר החומות

לכל הגילאים: ההרשמה לקייטנות חמאס נפתחה
נרשמים לקייטנה של חמאס צילום: רשתות חברתיות

כמידי שנה, גם הקיץ יזכו ילדי עזה להנות בקייטנות שמארגן חמאס ומיועדות לכל הגילאים. הילדים יכולים לחוות אימונים בכלי נשק.

השנה זכו הקייטנות לשם "חרב ירושלים" שמו של מבצע "שומר החומות" בצד העזתי. המטרה של הקייטנות הללו היא לגיוס פעילים נוספים לשורות ארגון הטרור. לפי הודעת גדודי עז א דין אל קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, המחזור הראשון ייפתח היום (שני) ויימשך עד יום שישי הקרוב. מחזורים נוספים ייפתחו בהמשך הקיץ.

בכל קיץ משתתפים אלפי ילדים בקייטנות חמאס בעזה, מחזור הפעילות נמשך כשלושה שבועות. ב'מקור ראשון' דווח, כי בדומה לכל מחנות הקיץ של הכוחות הנאמנים לאיראן, ישנה הפרדה מגדרית בין בנים לבנות ושינוי בתכנים הנלמדים.

מחנות קיץ דומים נערכים במצוותה של איראן על ידי חיזבאללה בלבנון, ועל ידי צבא החות'ים בתימן. גם משמרות המהפכה האיראניים מקיימים קייטנות קיץ שמהווים, למעשה, הכשרה צבאית ודתית ללוחמי העתיד.

אבו מוג'אהד, אחד ממפקדי הקייטנה אמר לרשת אל ג'זירה, כי "הילדים מתאמנים בפירוק והרכבה של רובים בעיניים עצומות, אחרי כן יש אימוני ירי ואימוני חטיפת חיילים".

 

חמאס קייטנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד