י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לחזק את הידידות"

נשיא גרמניה יגיע לביקור בישראל וייפגש עם נפתלי בנט

נשיא גרמניה פרנק וולטר שטיינמאייר יגיע לישראל בסוף החודש כדי לחזק את הקשר עם ישראל, וייפגש עם ראש הממשלה הנכנס בנט | שטיינמאייר מקווה "לחזק את הידידות בין ישראל לגרמניה"

נשיא גרמניה יגיע לביקור בישראל וייפגש עם נפתלי בנט
נשיא גרמניה, פרנק וולטר שטיינמאייר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נשיא גרמניה, פרנק וולטר שטיינמאייר, אמור לבקר בישראל בין התאריכים 30 ביוני ל-2 ביולי, וייפגש עם צמרת הממשלה החדשה בישראל.

מטרת הביקור הממלכתי היא "לכבד ולחזק את הידידות והשותפות המיוחדת בין גרמניה לישראל", כך נמסר ביום שני ממשרדו של שטיינמאייר, "הנשיא יקיים שיחות בנושא עתיד החברה הישראלית, ואתגרים משותפים".

ביקורו של שטיינמאייר עם אשתו, היה אמור להתקיים בשנה שעברה, אך נדחה בעקבות נגיף הקורונה, שטיינמאייר ייפרד מנשיא המדינה היוצא, ראובן ריבלין, וייפגש עם הנשיא הנבחר יצחק הרצוג.

הנשיא הגרמני, שתפקידו טקסי ברובו בדומה לישראל, ביקר בישראל ב-23 בינואר 2020, והשתתף בטקס לציון 75 שנה לשחרור מחנה המוות הנאצי אושוויץ.

קנצלרית גרמנית אנגלה מרקל בירכה ביום ראשון את ראש ממשלת ישראל הנכנס נפתלי בנט לאחר שהשבעת הממשלה עברה על חודו של קול 60 - 59, מהלך שהביא לסיום 12 שנות שלטונו של נתניהו; "גרמניה וישראל קשורות בידידות ייחודית, ואנחנו רוצים לחזק עוד יותר את הקשר", אמרה מרקל.

פרנק וולטר שטיינמאייר נשיא גרמניה נפתלי בנט ביקור בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד