י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בדרכו מתפילה במירון

עד מתי: החתן בן ה- 22 נהרג בתאונה מחרידה שבוע לפני חתונתו

טרגדיה קשה ונוראה: הבחור החשוב שלמה רוטנברג ז"ל מחסידות ביאלא ומחשובי בחורי ישיבת 'שערי תורה' בירושלים נהרג אמש בתאונה הקשה בכביש הבקעה בדרכו חזרה מתפילה בקברי צדיקים בצפון שבוע בלבד לפני חתונתו. חבריו לישיבה סופדים לחתן שהיה מטובי הבחורים ומסרבים לעכל 

עד מתי: החתן בן ה- 22 נהרג בתאונה מחרידה שבוע לפני חתונתו
החתן שלמה רוטנברג ז"ל צילום: דוברות זק"א ובאדיבות המשפחה

בני משפחתו של ההרוג בתאונה החזיתית והקשה בכביש הבקעה אתמול (שני) לפנות ערב קיבלו לאחר חצות הלילה את ההודעה הקשה והמרה על פטירת בנם בטרם עת.

מדובר בבחור החשוב שלמה רוטנברג ז"ל, בן 22 תלמיד ישיבת 'שערי תורה' בירושלים מחסידות ביאלא שנהרג באורח טראגי ובלתי נתפס שבוע בלבד לפני חתונתו בעת שהיה בדרכו חזרה מציון הרשב"י במירון ותפילה בקברי צדיקים.  

כפיח שדווח ב'בחדרי חרדים' מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב פרטי, הרכב הפרטי בו היה הבחור היה מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, כוחות ההצלה וזק"א יחד עם צוותי הכיבוי חילצו אותו כשהוא ללא רוח חיים.

הבחור שלמה ז"ל נולד בירושלים בכ"ד כסלו תשנ"ט לאביו הרה"ח רבי מרדכי רוטנברג שיבלחט"א משגיח בישיבת 'תורת חיים' בירושלים ומחשובי חסידי ביאלא בנו של איש החינוך המפורסם הרב החסיד רבי יהודה יונה רוטנברג ז"ל, מזקני ונכבדי חסידי ביאלא ומנכ"ל המוסדות בעבר שנפטר בחודש טבת תש"פ, אמו מרת רייזא שתחי' לבית רוזמן מבני ברק.

בילדותו למד בתלמוד תורה דחסידי סקווירא בירושלים, ובבחרותו למד בישיבה לצעירים 'חיי משה' בשכונת גבעת שאול בירושלים לאחר מכן עלה ונתעלה לישיבה גדולה בישיבת 'שערי תורה' ברחוב שמואל הנביא בירושלים שם המשיך לעשות חיל בלימודיו.  

אחד מחבריו לספסל הלימודים מספר בדמעות ל'בחדרי חרדים': "שלמה היה בחור מוכשר מאוד בכל קנה מידה ללא גוזמה, היה יושב ולומד כל העת היו לו ידיעות מקיפות בכל דבר, הוא בלט ביראת שמים, היה בחור בעל אמונה, בעל לב רחב שנתן את עצמו למען השני, בחיים הוא לא פגע ולא צעק על אף בחור. תמיד הוא שמר על הכבוד של השני בצורה בלתי רגילה".

שלמה ז"ל היה מקושר בכל נימי נפשו למורו ורבו האדמו"ר מביאלא מזקני חברי מועצת גדולי התורה, תמיד היה מראשי חבורת הבחורים שהיו מסתופפים בצלו של הרבי, כל טיש כל כינוס היה עוד בדחילו ורחימו.

בישיבת 'שערי תורה' בירושלים בה למד קיבלו את הבשורה בלילה בצורה קשה ביותר, הבחורים מסרבים לעכל את הבשורה הנוראה וזעקות שבר נשמעו בכל פינה עת נודע להם כי אחד מטובי הבחורים בישיבה היה ואיננו.  

בחודש טבת האחרון בא שלמה ז"ל בשעה טובה בברית האירוסין עם כלתו מרת גיטל שתחי' תלמידת סמינר סאטמר בבני ברק, בתו של הרה"ח רבי אברהם יהודה עקשטיין מחשובי חסידי נדבורנה בבני ברק והידוע שרבים מגדולי ישראל סומכים עליו בעבודתו במצות קוממיות. סבה הרה"ח רבי צבי עקשטיין והרה"ח רבי יהודה לייב טרייטל שיחי' מחשובי חסידי נדבורנה. 

בשבת הקרובה היה אמור שלמה ז"ל לעלות לתורה במרכז חסידות ביאלא ברחוב יעקובזון בירושלים, כששמחת החתונה הייתה אמורה להתקיים ביום רביעי בשבוע הבא באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק.

אתמול (שני) הוא נסע כאמור להתפלל על קברי צדיקים בצפון לקראת היום הגדול בחייו ובדרך חזור ממירון הוא מצא את מותו בתאונה טראגית וקשה ביותר משם לא חזר.

גופתו הובאה למכון לרפואה משפטית באבו כביר שם יגיעו בני המשפחה לזהותו ומשם לקבורה.

מסע הלוויה היום (שלישי) לאחר שחרור הגופה מאבו כביר בשעה 14:00 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים דרך ביהמ"ד ביאלא ברחוב יעקובזון להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

שלמה רוטנברג כביש הבקעה חסידות ביאלא שערי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד