י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זמן חרטה

גיסו של נתניהו: "הרבה בכי - טעיתי בגדול"

לאחר שממשלת השינוי הושבעה, גיסו של נתניהו חגי בן ארצי, שתמך במשך כמה שנים בבנט, מודה כי טעה שתמך בראש הממשלה הנכנס: "אני לצערי תליתי בהם הרבה תקוות" | בנוסף סיפר על תחושותיו: "הרבה בכי, הרבה צער, אכזבה ותסכול?"

גיסו של נתניהו: "הרבה בכי - טעיתי בגדול"
חגי בן ארצי צילום: קובי גדעון פלאש 90

אחרי שבמשך שנים תמך בבנט ושקד, הבוקר (שלישי) חגי בן-ארצי, גיסו של נתניהו ומרצה לתנ''ך ומחשבת ישראל, מביע צער על כי תמך בהם, ומודה שנתניהו זיהה את הטעות עוד קודם.

"הנה אני, מוכן היום להודות בפה מלא שאכן טעיתי בגדול", אמר ארצי ל'גלי ישראל'. "מדובר בזוג נוכלים שהונו ורימו אותנו, במקום להיות חלק מהנהגת הימין - ערקו ובגדו, הפכו להיות חלק ממשלת שמאל מלא מלא עם ערבים, זה לא יאמן".

הוא סיפר את תחושותיו: "הרבה בכי, הרבה צער, אכזבה ותסכול. בעיקר הרבה דאגה, ימים קשים עוברים אלינו. ביבי כבר הרבה זמן זיהה את אצל בנט ושקד שהם לא אמינים ויש איתם בעיה".

"אני לצערי תליתי בהם הרבה תקוות, אפילו אצלך התראיינתי ודיברתי בשבחם. לפעמים אדם משקיע הרבה כסף באדם שמתברר כנוכל, אנחנו השקענו את האמון ומתברר שנפלנו על נוכלים", הוסיף.

לאחר מכן, חגי סיפר כי התכתב עם ראשי 'ימינה': "התכתבתי הרבה עם בנט ושקד. התשובות שלהם היו מתחמקות, תשובות של נוכלים שמסתירים את הכוונה האמיתית שלהם".

"לפחות יש צדיק אחד בסדום, עמיחי שיקלי היקר שבצעד אצילי סירב לשתף פעולה עם הצעד הזה", שיבח את חבר הכנסת שיקלי, שהצביע נגד ממשלת השינוי.

ד"ר חגי בן ארצי מפלגת ימינה נפתלי בנט איילת שקד ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד