י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר הקמפיין בכנסת

משפחה שכולה נגד מפלגתו של סמוטריץ': "מזעזע"

במהלך נאומו של ראש הממשלה הנכנס - בנט, חברי 'הציונות הדתית' הניפו תמונות של נרצחים מפיגועים, ביניהם את בני משפחת פוגל - אלא שאביו של האבא שנרצח טוען כי הדבר נעשה ללא אישורם: "באיזו זכות עושים שימוש לקמפיין בצורה בוטה?" | מפלגתו של סמוטריץ׳: "צר לנו מאוד אם בוצעה שגגה"

משפחה שכולה נגד מפלגתו של סמוטריץ': "מזעזע"
בצלאל סמוטריץ' מוצא מהמליאה צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

יומיים לאחר שעשו פרובוקציה בכנסת, היום (שלישי) מפלגת 'הציונות הדתית' מבוקרת על ידי משפחה שכולה, לאחר שהראשונים השתמשו בשכול של המשפחה ללא אישורם.

חיים פוגל, אביו של אודי שנרצח יחד עם שלושת ילדיו ואשתו בפיגוע קשה, זעם על מפלגתו של סמוטריץ׳, לאחר שהאחרונים נופפו בתמונות של בנו, אשתו וילדיו, במהלך הנאום של בנט ביום ראשון.

"אנחנו במשפחה לא מתערבים בוויכוחים פוליטיים. גם אודי ורותי היו כאלה", אמר חיים ל'ידיעות אחרונות'. "באיזו זכות חברי הכנסת עושים בתמונה של הבן שלי, של כלתי ושל הנכדים שימוש לקמפיין בצורה בוטה לעשות שימוש בילדים שלי לקרב פוליטי, זה מזעזע".

כאמור, חברי מפלגת 'הציונות הדתית' נופפו בתמונות של נרצחים מפעולות טרור במהלך נאומו של ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, זאת בעקבות בקשתם של משפחות הנרצחים, וכמה מהם הוצעו מהמליאה.

מ'הציונות הדתית' נמסר בתגובה: "הצגת התמונות בוצעה לאור בקשת פורום המשפחות השכולות. צר לנו מאוד אם בוצעה שגגה בנוגע למשפחת פוגל".

בצלאל סמוטריץ משפחה שכולה קמפיין מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד