י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מכרת את נשמתך"

"לסתום ת'פה": עימות בין בן-גביר לשר התקשורת

לאחר שהושבעה ממשלת השינוי, שר התקשורת החדש יועז הנדל תקף את גוש תומכי נתניהו, וטען שהם לא גוש ימין, והביא כדוגמה את יו"ר 'עוצמה יהודית' שמצביע באופוזיציה עם מפלגת 'בל"ד': "זו בדיוק צביעות ודמגוגיה" | בן-גביר תקף: "אל תעבוד עלינו יועז, מכרת את נשמתך לשטן"

"לסתום ת'פה": עימות בין בן-גביר לשר התקשורת
יועז הנדל//איתמר בן גביר צילום: פלאש90

ברקע האשמות כלפי 'ימינה' מצד גוש תומכי נתניהו, היום (שלישי) התפתח עימות בין שר התקשורת הנכנס יועז הנדל מ'תקווה חדשה', לבין יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר.

בתחילה הנדל ניסה להדוף את הטענות מגוש תומכי נתניהו, על כך שהם יושבים עם המפלגה האסלאמית בקואליציה, וטען כי העובדה שהם יושבים יחד עם מפלגת בל"ד באופוזיציה ומצביעים יחד איתם, מראה כי הם לא גוש ימין.

"למרות שאמרו שלא ישבו עם הסיעות הערביות - בן גביר ובל"ד מצביעים ביחד", אמר הנדל בראיון ל'גלי צה"ל' הבוקר. "זו בדיוק צביעות ודמגוגיה. זה לא גוש ימין או גוש לאומי - הוא נועד לשמש את צרכיו של אדם אחד".

לאחר מכן, יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף: ''מי שמכר את כל הערכים והאידיאולוגיה יושב עם התנועה האסלאמית ומתואם עם המשותפת, צריך לסתום את הפה שלו".

"גם בל"ד היו מתואמים יחד איתם, ראינו איך הם עמדו בכניסה וחיכו לראות שאין תקלה ורק אז הצביעו נגד, אחרת היו מצביעים בעד. אל תעבוד עלינו יועז, מכרת את נשמתך לשטן'', הגיב בן-גביר.

יועז הנדל איתמר בן גביר ממשלת השינוי סיעת בל"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד