י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל 'מצעד הדגלים'

טרור הבלונים חוזר: שריפות בעוטף, בצה"ל נערכים

לקראת 'מצעד הדגלים' שאמור להתקיים היום בירושלים תחת איומי חמאס להביא להסלמה, חודש לאחר סיום מבצע 'שומר החומות', החל מהבוקר חזרו פעילים פלסטינים לשגר בלוני תבערה לעבר יישובי העוטף | לפחות 10 שריפות פרצו כתוצאה מבלונים 

טרור הבלונים חוזר: שריפות בעוטף, בצה"ל נערכים
בלוני תבערה צילום: פלאש 90

פחות מחודש אחרי סיומו של מבצע 'שומר החומות', נראה כי המצב בדרום מתחמם שוב, בצל איומי ארגוני הטרור ברצועת עזה להגיב ל'מצעד הדגלים' בירושלים. החל מהבוקר חזרו פעילים פלסטינים לשגר בלוני תבערה לעבר יישובי העוטף. נכון לשעה זו, לפחות 10  שריפות פרצו כתוצאה מנחיתה של בלונים.

בתוך כך, במערכת הביטחון מעלים את כוננות לקראת אפשרות של הסלמה ביטחונית בעזה וביהודה ושומרון. אתמול תגבר צה"ל סוללות כיפת ברזל בדרום. גם במשטרה ממשיכים להיערך ל'מצעד הדגלים'. מאות שוטרים יאבטחו את המצעד בניסיון למנוע הסלמה.

מכבאות והצלה מחוז דרום נמסר כי לוחמי אש, "בסיוע מתנדבי כיבוי, גרורי צה"ל וקק"ל פעלו היום ב-10 שריפות, רובן בשדות קוצים".

2 מהשריפות פרצו במועצה אזורית שער הנגב ו-8 נוספות במועצה האזורית אשכול. חוקרי שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה.

"הצוותים פעלו לכיבוי השריפות ולמניעת ההתפשטות ועד להשגת שליטה". בכבאות והצלה ציינו כי "חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל תחנת אשקלון חקר את האירועים וקבע כי ככל הנראה השריפות נגרמו מבלון תבערה".

עוטף עזה טרור הבלונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד