י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הג'נגה כדוגמא

ינון מגל ובן כספית חושפים: על מה תקרוס הממשלה? צפו

לאחר שהוקמה הממשלה, לקול צהלות בן כספית ויללות ינון מגל, נפנו צמד השדרנים לבדוק מה יפיל את הממשלה. כזכור, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הבטיח שתיפול מהר יותר ממה שחושבים | צפו בתיעוד המבריק

ינון מגל ובן כספית חושפים: על מה תקרוס הממשלה? צפו
ינון מגל ובן כספית משחקים צילום: 103FM

צמד השדרנים ינון מגל ובן כספית מספקים לא אחת שערוריות רבות, ומפוצצים פעם אחר פעם את השידור מעוצמת החיכוך ביניהם. כשמגל מייצג את הצד הימני של המפה הפוליטית, וכספית את השמאל.

כעת, לאחר שהוקמה הממשלה, לקול צהלות בן כספית ויללות ינון מגל, נפנו השניים לבדוק מה יפיל את הממשלה, שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הבטיח שתיפול מהר יותר ממה שחושבים.

לצורך הדגמת המפולת שתחווה הממשלה הביאו השניים את כפיסי העץ של משחק הג'נגה, הערימו אותם כחוק, והחלו לנחש מה יפיל את הממשלה.

גם כשהוציאו את כפיסי העץ המסמלים את 'אביתר' או לחילופין פרישת נתניהו, ה'ממשלה' נותרה יציבה, עד שבן כספית הבהיר כי גם עליו היא כבר נמאסה. לבסוף קרסה הממשלה כשפרצה מלחמה, שם הכל קרס.

הם לא הראשונים שמשתמשים באביזרי עזר מיוחדים להדגמת המצב הפוליטי, גם הפרשן הבכיר עמית סגל, ניפק סדרת סרטונים בעידן הבחירות, בהם הדגים מה זה אחוז החסימה ומהו חוק באדר-עופר, ומה חלקו של נשיא המדינה בהכרעה, כשלהדגמה מגוייסים בקבוקי הוויסקי שבביתו ילדו ואף הנשיא ריבלין עצמו.

בן כספית ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד