י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מתח בקואליציה

מנסור עבאס נגד החלטת השר לביטחון פנים

לאחר שהשר לביטחון פנים החדש אישר אמש את מסלול צעדת הדגלים בירושלים על-אף איומי חמאס, יו"ר רע"מ והשותף לקואליציה תוקף את ההחלטה. "אין ספק שמטרת יוזמי המצעד לאתגר את הממשלה החדשה"

מנסור עבאס נגד החלטת השר לביטחון פנים
מנסור עבאס צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עוד לא החלה הממשלה החדשה לתפקד וכבר ניחת עליה מה שנראה כמו משבר ראשון. אמש (שני) אישר השר לביטחון פנים עמר בר לב את מסלול מצעד הדגלים בירושלים על אף החשש מאיומי חמאס, היום, חברו לקואליציה מנסור עבאס תוקף את ההחלטה.

"מצעד הדגלים בירושלים היום הוא התגרות משולחת רסן", נכתב בהודעה שמפרסם עבאס, "עיקרו צעקות שנאה והסטה לאלימות, וניסיון להבעיר את האזור למטרות פוליטיות. השר לביטחון פנים והמשטרה היו צריכים לבטל אותו. אני קורא לכל הצדדים לא להיגרר להסלמה ולשמור על איפוק מירבי".

יו"ר רע"מ מדגיש, "אין ספק שמטרת יוזמי המצעד לאתגר את הממשלה החדשה ולהתיש אותה בסדרת אירועים נפיצים בתקופה הקרובה, ולהחזיר אותנו אחורה להסלמה מיותרת שתסכן חיי אדם כפי שחווינו בחודש האחרון".

לסיום הוא כותב: "הרשימה הערבית המאוחדת קוראת להשקיע מאמצים מדיניים כדי להגיע להסדר מדיני בין שני העמים הישראלי והפלסטיני, שמגשים את החזון אליו אנו שואפים: השגת שלום, ביטחון הדדי, שותפות וסובלנות בין שני העמים. זהו החזון היחיד שיכול לשים קץ לסכסוך עקוב מדם".

מנסור עבאס עמר בר לב ממשלת השינוי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד